Browsing by Author "Захарчук, Наталія Василівна"
Now showing 1 - 19 of 19
Results Per Page
Sort Options
- ItemConferences: the way to make your presentation work(2014-11) Захарчук, Наталія ВасилівнаMany presentations concern interesting work, nevertheless it is difficult to follow because the speaker unknowingly makes a number of presentation errors. And that is why it is essential to make you perfect presenters or if you already are to greatly improve the effectiveness of your presentations.
- ItemProfessional english: chemical technologies(National Aviation University, 2013) Захарчук, Наталія Василівна; Шостак, Оксана ГригорівнаНавчальні та робочі навчальні програми з іноземної мови та іноземної мови (за професійним спрямуванням) передбачають вивчення студентами всіх чотирьох курсів напряму "Хімічна технологія" тем, що включені до змісту навчального посібника, а саме: "Освіта. Історія хімії", "Періодична таблиця", "Матерія та її класифікація", "Хімічні реакції та рівняння", "Органічна хімія", "Аналітична хімія", "Нафта та її властивості", "Основні нафтопереробні процеси", "Авіаційні палива", "Наукова мова". Основна мета навчального посібника – навчити майбутніх спеціалістів використовувати дану тематичну лексику в поєднанні із засвоєними знаннями граматики; розвинути стійкі навички читання, перекладу, анотування та реферування оригінальної літератури; навчити вибору та використанню інформації, необхідної в їхній майбутній професійній діяльності. Граматичні вправи побудовані на лексичному матеріалі уроку й охоплюють такі граматичні категорії: Indirect constructions, the Subjunctive Mood in Scientific English, Verb Tenses, Formal and Informal Styles of Writing.
- ItemScientific Language. Word Order(2013-09) Захарчук, Наталія Василівна
- ItemВИКОРИСТАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2013. – Вип. 5 (100). – С. 60–64., 2013-05) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті розроблено та обґрунтовано методику підготовки майбутніх спеціалістів екологічної сфери до міжкультурної комунікації за допомогою використання комунікативних ситуацій у навчальному процесі. Досліджено вплив таких ситуацій на формування професійної комунікації фахівців-екологів.
- ItemВикористання підручників з іноземної мови у формуванні системи екологічних знань старшокласників(Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Педагогічна думка, 2012. – Вип. 12. – С. 376–381., 2012) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті подано детальний аналіз навчальних програм з іноземної мови, що використовуються для підготовки старшокласників. Автор досліджує змістове навантаження підручників, яке сприяє формуванню системи екологічних знань учнів старших класів. Водночас, вивчається й розкривається навчальний потенціал екологічних тем, поданих у підручниках з іноземної мови, й пропонуються шляхи удосконалення їх змісту.
- ItemНавчальна програма навчальної дисципліни "Іноземна мова" Галузь знань: 0513 «Хімічна технологія та інженерія» Напрями підготовки: 6.051301 «Хімічна технологія»(МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний авіаційний університет Навчально-науковий Гуманітарний інститут Кафедра іноземних мов і прикладної лінгвістики, 2015-11) Захарчук, Наталія Василівна; Березнікова, Наталія ІванівнаНавчальна програма дисципліни «Іноземна мова» розроблена на основі освітньо-професійної програми та навчального плану № НБ-5-6.051301-3/15 підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом 6.051301 «Хімічна технологія» та відповідних нормативних документів.
- ItemНавчальна програма навчальної дисципліни "Іноземна мова" Галузь знань: 0801 "Геодезія та землеустрій" Напрями підготовки: 6.080101" Геодезія, картографія та землеустрій"(МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний авіаційний університет Навчально-науковий Гуманітарний інститут Кафедра іноземних мов і прикладної лінгвістики, 2015-12) Захарчук, Наталія Василівна; Березнікова, Наталія ІванівнаНавчальна програма дисципліни „Іноземна мова” розроблена на основі освітньо-професійних програм та навчальних планів № НБ-5-6.080101-1/15, № НБ-5-6.080101-2/15 підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „Бакалавр” за напрямом: 6.080101 „Геодезія, картографія та землеустрій” та відповідних нормативних документів.
- ItemНАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «Іноземна мова»(2016-04-11) Захарчук, Наталія ВасилівнаНавчальна програма навчальної дисципліни «Іноземна мова» розроблена на основі «Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.2015 р. №37/роз . Великого значення у системі освіти нашої держави набуває навчання спілкуванню студентів іноземною мовою. Навчальна дисципліна «Іноземна мова» – це дисципліна, яка маючи комунікативну спрямованість і двобічні зв’язки як з суспільними, так із спеціальними дисциплінами, вносить значний вклад у виховання молодої людини.
- ItemОсобливості перекладу англійських термінів з фізики(Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2013. – Вип. 28. – С. 36–44, 2013) Конопляник, Леся Миколаївна; Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті розглядаються питання специфіки та головних ознак термінів, а також їхні структурні типи у науково-технічній літературі (на прикладі фізики). Основна увага приділяється прийомам перекладу англійських термінів з фізики українською мовою та труднощам їх відтворення у науково-технічних текстах.
- ItemПедагогічна майстерність як умова успішної підготовки студентів до міжкультурної комунікації(Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – 2010. – Вип. 52. – С. 110–113, 2010) Захарчук, Наталія ВасилівнаВ статті наведений аналіз ролі міжкультурної комунікації при професійній підготовці студентів до співпраці на міжнародному рівні, розглядається проблема педагогічної майстерності як провідної умови успішної підготовки до міжкультурної взаємодії, розкриваються та досліджуються елементи педагогічної майстерності та шляхи їх застосування в навчальному процесі.
- ItemПорівняльний аналіз понять "спілкування" та "комунікація"(Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія. – 2009. – №2. – С. 9–12., 2008) Захарчук, Наталія ВасилівнаВ статті проводиться порівняльний аналіз понять "спілкування" та "комунікація" в філософській, соціологічній, лінгвістичній, психологічній та педагогічній літературі. Встановлюється співвідношення цих термінів, досліджується зміст, який різні вчені вкладають в них.
- ItemПроблема культури та міжкультурної комунікації в філософсько-соціологічному аспекті(Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" : Філософія. Психологія. Педагогіка. – 2008. – №3 (24). – С. 174–178., 2008) Захарчук, Наталія ВасилівнаВ статті підіймається проблема взаємодії представників різних країн та культур. Детально розглядаються класифікації культур Е.Холла, Т.Г. Грушевицької (індивідуальстичні та колективістські) та ін. Наведений аналіз проблеми міжкультурної комунікації в філософському та соціологічному аспектах.
- ItemПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН(Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010) Захарчук, Наталія ВасилівнаВ період поглиблення процесів європейської інтеграції та глобалізації Україна має нагальні проблеми в різних сферах діяльності. З розширенням зовнішньоекономічних зв’язків, підвищенням конкурентоспроможності на міжнародному ринку праці, адаптацією власного суспільного досвіду до світового перед нашою країною постали питання охорони довкілля, екологічної стабільності навколишнього середовища як в самій державі, так і за її межами. Розв’язання цього завдання потребує певних змін у системі освіти та вихованні молоді. За таких обставин вимоги до фахової підготовки майбутніх спеціалістів інженерно-технологічного профілю зростають, оскільки для вирішення глобальних екологічних проблем і для поліпшення стану природного середовища необхідно опанувати мистецтво комунікації з представниками різних держав, національностей, культур, бути готовими стати учасниками міжкультурних контактів. Для цього потрібно не лише володіти мовленнєвими та немовленнєвими засобами взаємодії, але й знати культурні особливості тих чи інших народів. Причина цього – перетворення культури із розвитком цивілізації як основи формування особистості на засіб становлення в молодої людини суспільних та національних цінностей, міжнародного співробітництва. Сьогодні важко знайти хоча б одну галузь діяльності, яка не зазнала впливу культур інших етнічних спільностей та народів. Тому метою професійної підготовки спеціалістів екологічної сфери є спрямованість на формування системи гуманістичних цінностей, підготовка студентів до здійснення міжнародної професійної взаємодії, забезпечення можливості конструктивної міжкультурної комунікації майбутніх спеціалістів технічного профілю з іноземними колегами. Провідною ідеєю стає необхідність володіння міжкультурною компетенцією майбутніми фахівцями, посилення ролі гуманітарних предметів, які викладаються у вищій школі. Працюючи з поданим матеріалом, кожен може долучитись до процесу формування готовності до міжкультурної комунікації. Методичні рекомендації допоможуть педагогам не лише покращити рівень фахової підготовки майбутніх спеціалістів екологічної сфери, але й на творчому рівні впроваджувати комунікативні технології в навчально-виховний процес вищих технічних навчальних закладів.
- ItemРОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «Іноземна мова»(2016-04) Захарчук, Наталія ВасилівнаРобоча навчальна програма дисципліни розроблена на основі навчальної програми дисципліни «Іноземна мова» та «Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.15 №37/роз. Рейтингова система оцінювання (РСО) є невід’ємною складовою робочої навчальної програми і передбачає визначення якості виконаної студентом усіх видів аудиторної та самостійної навчальної роботи та рівня набутих ним знань та умінь шляхом оцінювання в балах результатів цієї роботи під час поточного, модульного та семестрового контролю, з наступним переведенням оцінки за багатобальною шкалою в оцінки за національною шкалою та шкалою ECTS. РСО передбачає використання модульних рейтингових оцінок (поточної, контрольної, підсумкової), а також екзаменаційної або залікової, підсумкової семестрової та підсумкової рейтингових оцінок.
- ItemРоль та значення одягу у процесі міжкультурної комунікації(Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – 2012. – Вип. 61. – С. 76–79, 2012) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті подано ґрунтовний аналіз наукових праць, що стосуються розгляду проблем традиційного одягу та невербальної комунікації під час комунікативної взаємодії представників різних культур. Досліджуються роль та значення одягу, а зокрема, ділового костюму в процесі міжкультурної комунікації. Проводиться аналіз смислового навантаження компонентів ділового вбрання, його впливу на перебіг комунікативної діяльності між представниками різних культур, а саме впливу на сприйняття партнерами по спілкуванню одне одного та інтерпретацію намірів співрозмовників. Розглядаються основні регламентації щодо добору відповідного ділового вбрання.
- ItemФІЛОСОФСЬКО-СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ КАТЕГОРІЇ "ТОЛЕРАНТНІСТЬ" ТА ЇЇ РОЛЬ У МІЖКУЛЬТУРНІЙ КОМУНІКАЦІЇ(Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" : Філософія. Психологія. Педагогіка. – 2012. – №3 (36). – С. 23–28., 2012) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті запропонований порівняльний аналіз наукових доробків філософів, соціологів, політологів з проблем толерантності в процесі міжкультурних комунікативних відносин. Крім того виділені та охарактеризовані різні філософсько-соціологічні підходи до окресленої проблеми, зокрема, залежно від об’єкта дослідження – діалогічний, комунікативний, динамічний і прагматичний (у філософській літературі), та три основні напрями досліджень толерантності під час взаємодії різних соціальних груп, у міжнаціональних і міжкультурних контактах (у соціологічній літературі). На основі систематизованих підходів до досліджуваного питання розглядається розуміння самого поняття "толерантності" у різних мовах, в нормативних документах, види толерантності ("позитивна" – "негативна"), і разом з тим, пропонується власне розуміння цього терміна та окреслюються шляхи формування толерантного ставлення студентів до представників різних культур, етносів, рас, релігій тощо через введення в навчальний процес певних форм, методів та завдань культурно-комунікативного характеру.
- ItemШляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів(Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – 2012. – Вип. 66. – С. 71–75, 2012) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті детально проаналізовані навчальні програми і підручники з гуманітарних дисциплін (основи психології та педагогіки, українська та зарубіжна культура, ділова українська мова, іноземна мова), що використовуються для підготовки студентів-екологів у вищих навчальних закладах. Досліджено змістове навантаження навчальних підручників з гуманітарних дисциплін, яке сприяє формуванню професійної міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх фахівців з екології. Разом з тим, запропоновані шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм з гуманітарних дисциплін у межах інтегративного підходу до їх викладання.
- ItemШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ(Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2013. – Вип. 2 (97). – С. 31–35., 2013-02) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано навчальні програми з предметів гуманітарного циклу старшої школи. Досліджено змістове навантаження підручників з погляду формування у старшокласників системи екологічних знань, а також пропонуються шляхи удосконалення змісту відповідних екологічних тем.
- ItemІНОЗЕМНА МОВА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ(Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2013. – Вип. 3 (98). – С. 121–125., 2013-03) Захарчук, Наталія ВасилівнаУ статті досліджено роль та встановлено значення гуманітарних дисциплін, а саме курсу «Іноземна мова» у процесі професійної підготовки спеціалістів екологічного профілю. Водночас, проаналізовано шляхи впливу зазначеної дисципліни на формування професійної готовності студентів-екологів.