Browsing by Author "Гурська, Олена Олександрівна"
Now showing 1 - 19 of 19
Results Per Page
Sort Options
- ItemCистема принципів професійно орієнтованого іншомовного навчання як передумова формування професійно важливих якостей майбутніх IT-фахівців у закладах вищої технічної освіти(Національний авіаційний університет, 2019, 2019-03) Гурська, Олена Олександрівна; Hurska, OlenaУ тезах розглядаються різноманітні принципи модернізації іншомовної професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців, до яких віднесено: принципи всебічної інтегративності, професійної мобільності, автентичності, випереджаючого розвитку. Головним завданням іншомовної підготовки майбутніх ІТ-фахівців є навчання професійно орієнтованої та практично спрямованої іншомовної комунікації, в результаті чого першочерговими стають: взаємозалежне формування і розвиток мовних навичок і умінь як основи іншомовної професійно-орієнтованої комунікації; орієнтація на практичне застосування мов у реальному інформаційному середовищі; широке залучення провідних фахівців в галузі інформаційних технологій до побудови та реалізації професійних проектів.
- ItemProfessional English. Applied Mathematics. Manual (Guidebook)(National Aviation University, 2023) Akmaldinova, Oleksandra; Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Hurska, Olena; Гурська, Олена Олександрівна; Tereminko, Larysa; Теремінко, Лариса Григорівна; Denysenko, Nataliia; Денисенко, Наталія Григорівна; Sorokun, Hanna; Сорокун, Ганна ВасилівнаThe manual "Applied Mathematics" consists of four units dedicated to studying professionally oriented issues and contains various types of communicative-lexical and grammar exercises. The manual is based on authentic original non-adapted texts from contemporary periodicals in the field of information technology. Designed for higher education seekers.
- ItemProfessional English. Fundamentals of Software Engineering(К. : НАУ, 2015., 2015) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Бугайов, Олександр Євгенійович; Теремінко, Лариса Григорівна; Мислива, Тетяна Анатоліївна; Гурська, Олена Олександрівна; Муркіна, Наталія Іванівна
- ItemProfessional English: Fundamentals of Software Engineering(Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна, 2015-09-18) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Акмалдинова, Александра Николаевна; Akmaldinova, Oleksandra; Бугайов, Олександр Євгенович; Бугаёв, Александр Евгеньевич; Buhaiov, Oleksandr; Теремінко, Лариса Григорівна; Тереминко, Лариса Григорьевна; Tereminko, Larysa; Гурська, Олена Олександрівна; Гурская, Елена Александровна; Hurska, Olena; Мислива, Тетяна Анатоліївна; Мыслывая, Татьяна Анатольевна; Myslyva, Tetiana; Муркіна, Наталія Іванівна; Муркина, Наталья Ивановна; Murkina, NataliaПосібник містить оригінальні тексти фахового змісту, які супроводжуються тематичним вокабуляром та вправами різного методичного спрямування. Для студентів вищих навчальних закладів.
- ItemUniversity education innovative models in Ukraine: foreign experience(Національний авіаційний університет, 2018) Luzik, Е.; Khomenko-Semenova, L.; Kokareva, A.; Hurska, O.; Лузік, Ельвіра Василівна; Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна; Кокарєва, Анжеліка Миколаївна; Гурська, Олена ОлександрівнаThis study presents innovative models of developing higher education in Europe and the Black Sea region. The impact of innovative models on the effectiveness of the educational and information environment of higher education institutions in the represented countries is analyzed. The main trends in the university education development in terms of the transition to an innovative model of the "knowledge economy", due to the substitution of the dominant position of labour to knowledge, are considered. The main components of high-quality higher education are given, allowing to focus attention on the need to change the vector of developing the higher education in Ukraine, conditioned by the requirements of an innovative economy model to the educational system. There was proved the dependence of higher education development on the existence of a close relationship in the system "higher education - the labour market - the needs of society - importance for the person"; successful implementation of an innovative model for the higher education development based on innovative methods and technologies (group work, project method, "brainstorming", communication training, "control text" method, case study method, moderation method; business simulation, Internet games (training ), etc.); the main external factors — the economic globalization, the formation of an innovative educational and information environment, and the improvement of the countries' integration all over the world, as well as internal factors — raising the status and quality of higher professional education with the obligatory forming a holistic primary education.
- ItemМетодичні рекомендації з самостійної роботи студентів та навчально-методичні матеріали(Національний авіаційний університет, 2017-01-02) Гурська, Олена Олександрівна
- ItemМетодичні рекомендації до виконання контрольних робіт 1, 2 для студентів Інституту заочного та дистанційного навчання спеціальностей 6.050.101 “Комп’ютерні науки”, 6.050.103 “Програмна інженерія”, 6.050.102 “Комп’ютерна інженерія”(ст.викладач Національного авіаційного університету, 2008) Гурська, Олена Олександрівна
- Item
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Англійська мова професійного спрямування» (123)(Національний Авіаційний Університет, 2021) Гурська, Олена Олександрівна; Денисенко, Наталія Григорівна; Hurska, Olena Oleksandrivna; Denysenko, Nataliia HryhorivnaМетою викладання навчальної дисципліни "Англійська мова професійного спрямування" є набуття студентами навичок спілкування іноземною мовою на професійному рівні, що необхідно при виконанні професійних обов’язків. Робоча програма розроблена для студентів 2 курсу - здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» освітньо-професійної програми «Комп’ютерні системи та мережі». Дана дисципліна є практичною основою формування у студентів вміння вільно володіти іноземною мовою на професійному рівні, що дозволяє здобувачам успішно працювати у сфері проектування, створення та експлуатації інформаційних систем, комп’ютерної інженерії, створення прикладного програмного забезпечення, інформаційного менеджменту, розробки комп’ютерних інформаційних систем.
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Фахова англійська мова» (123)(Національний Авіаційний Університет, 2021) Гурська, Олена Олександрівна; Денисенко, Наталія Григорівна; Hurska, Olena Oleksandrivna; Denysenko, Nataliia HryhorivnaМетою викладання навчальної дисципліни "Фахова англійська мова" є набуття студентами навичок спілкування іноземною мовою на професійному рівні, що необхідно при виконанні професійних обов’язків. Робоча програма розроблена для студентів 2курсу - здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» освітньо-професійної програми «Комп’ютерні системи та мережі». Дана дисципліна є практичною основою формування у студентів вміння вільно володіти іноземною мовою на професійному рівні, що дозволяє здобувачам успішно працювати у сфері проектування, створення та експлуатації інформаційних систем, комп’ютерної інженерії, створення прикладного програмного забезпечення, інформаційного менеджменту, розробки комп’ютерних інформаційних систем.
- ItemПАКЕТ ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ(Національний авіаційний університет, 2017-01-12) Гурська, Олена Олександрівна
- ItemПереклад архаїзмів історичного роману Айвенго(Видавничий дім Гельветика, 2021) Білоус, Наталя Петрівна; Гурська, Олена Олександрівна; Теремінко, Лариса Григорівна; Bilous, Natalia; Hurska, Olena; Tereminko, LarysaУ статті проаналізовано історичний роман В. Скотта «Айвенго» на предмет виявлення історично маркованої лексики, визначено її форми й функції. Увагу зосереджено на вивченні функціонування історично маркованої лексики, що слугує засобом творення хронотопу й виконує функцію маркування. Автори зауважують, що історично маркована лексика охоплює історизми й архаїзми, які натомість поділяють на архаїзовані й обсолетизовані слова. Автори зосереджують увагу на особливостях функціонування лексико-тематичних груп в історичному романі В. Скотта «Айвенго». Переклад історизмів неможливий без аналізу їхньої семантики, яку потрібно намагатися якнайповніше відтворити, зважаючи на тематичну належність, осмислюючи конотації, що постають в уяві носія мови й мають бути кваліфіковані через специфіку тематичної групи, до якої вони належать.
- ItemПереклад історизмів роману В. Скотта Айвенго(Видавничий дім Гельветика, 2021) Білоус, Наталя Петрівна; Гурська, Олена Олександрівна; Теремінко, Лариса Григорівна; Bilous, Natalia; Hurska, Olena; Tereminko, LarysaУ статті проаналізовано історичний роман В. Скотта «Айвенго» на предмет виявлення історично маркованої лексики, визначено її форми й функції. Розподіл архаїзованих частин мови в історичному романі «Айвенго» свідчить, що цільова установка творчості В. Скотта спрямована на конкретизацію описуваних подій зображеного в романі історичного часу, що створюється шляхом скрупульозної деталізації й завдяки послідовності у відтворенні загальної картини подій. Постулюється ідея про необхідність передання всіх особливостей і тонкощів архаїзованих компонентів твору, що виникли внаслідок реалізації стилістичних ресурсів архаїчної лексики мови оригіналу, що потребує найбільш широкого спектру засобів відтворення відтінків у мові перекладу.
- ItemРозвиток іншомовної професійної комунікативної компетентності студентів(2014) Гурська, Олена Олександрівна
- ItemСистема менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2016-01-02) Гурська, Олена Олександрівна
- ItemТеоретичні аспекти застосування освітньо-інформаційного середовища для професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців(Київ 2018, 2018-03-20) Гурська, Олена Олександрівна
- ItemФормування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з інформаційних технологій в освітньому середовищі технічного університету(Національний авіаційний університет, 2020-10-25) Гурська, Олена Олександрівна; Hurska, Оlena; Гурская, Елена АлександровнаДисертацію присвячено теоретичним і методичним засадам формування ПВЯ майбутніх ІТ-фахівців в освітньому середовищі технічного університету. Уточнено сутність понять «професійно важливі якості майбутніх фахівців з інформаційних технологій» та «освітнє середовище технічного університету». Розроблено та експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі формування ПВЯ майбутніх ІТ-фахівців, системоутворювальним ядром якої є сукупність науково обґрунтованих організаційно-педагогічних умов: розвиток позитивної внутрішньої мотивації студентів до навчальної і майбутньої професійної діяльності; інтеграція змісту загальнопрофесійної та іншомовної підготовки на основі вивчення іноземної мови професійно-комунікативної спрямованості; формування інтегрованого особистісно-розвивального освітнього середовища із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних методів навчання та врахуванням оновлених функцій викладача ЗВТО (тьютор, фасилітатор, проєктувальник, консультант, комунікатор та ін.); адаптація і використання дидактично-методичного інструментарію для формування складових ПВЯ за рахунок запровадження мобільних технологій. Виокремлено критерії,показники та рівні сформованості ПВЯ майбутніх ІТ-фахівців.
- ItemІншомовна комунікативна діяльність як засіб міжкультурної взаємодії в процесі професійного саморозвитку особистості(2016-03-17) Гурська, Олена Олександрівна