Browsing by Author "Барановська, Лілія Володимирівна"
Now showing 1 - 20 of 40
Results Per Page
Sort Options
- ItemMulticultural vector of higher education of ukraine in the european integration conditions(2014) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemPedagogical Training of Masters in Ecology in Institutions of Higher Education(Romanian journal "Multidimensional education", 2020) Барановська, Лілія Володимирівна; Baranovska, Liliia; Барановський, Михайло Миколайович; Baranovsky, Mykhailo; Погоріла, Світлана; Pogorila, Svitlana; Тимчук, Інна; Tymchuk, InnaThe article substantiates the expediency of pedagogical preparation of masters in ecology for forming in them the readiness for teaching the disciplines of professional direction. The scientific sources review on the problem ofconcept innovative rethinking of modern ecological education is carried out, students’ specific teaching principles and environmentally oriented methods are highlighted. The main result of professional education of ecologists should be the formation of an ecocentric type of consciousness, which will allow them to understand the development of nature and humanity as a process of co-evolution, mutually beneficial unity. The results of researches on the problem of pedagogical preparation of masters with highlighting of its contradictions are generalized. The pedagogical conditions of effective pedagogical preparation of masters-ecologists are substantiated, the content of the special course, developed for deepening the pedagogical component of their professional training, is analyzed. The organization, carrying out and results of the ascertaining and formative stages of the experiment on forming readiness for pedagogical activity of masters in ecology are described. The results obtained testify to the effectiveness of the pedagogical experiment.
- ItemPEDAGOGICS AND PSYCHOLOGY OF HIGHER SCHOOL(2013) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemPedagogics and psychology of higher school(2014) Барановська, Лілія ВолодимирівнаThe manual is a graduate student guide to pedagogics and psychology of higher school in English. It contains information about educational and psychological support of the educational process in domestic and foreign universities. This manual can be used by higher school teachers and postgraduate students
- ItemАвіаційний ВНЗ: освітнє середовище університету як детерміната якості професійної підготовки студентів(Льотна академія Національного авіаційного університету, 2017) Барановська, Лілія Володимирівна; Baranovska, Liliia; Барановская, Лилия ВладимировнаУ статті проаналізовано значення освітнього середовища авіаційного вищого навчального закладу для підвищення якості підготовки фахівців. Описано спеціальності, за якими готуються фахівці в авіаційному ВНЗ. Вони віднесені до групи ризикованих професій. Запропоновано визначення поняття «освітнє середовище ВНЗ» та описано компоненти його структури. Відповідно до цієї структури з використанням Статуту авіаційного ВНЗ проаналізовано складові освітнього середовища, які позитивно впливають на якість професійної підготовки студентів.
- ItemАвіаційний ВНЗ: освітнє середовище університету як детермінанта якості професійної підготовки студентів(2017) Барановська, Лілія ВолодимирівнаУ статті проаналізовано значення освітнього середовища авіаційного вищого навчального закладу для підвищення якості підготовки фахівців. Описано спеціальності, за якими готуються фахівці в авіаційному ВНЗ. Вони віднесені до групи ризикованих професій. Запропоновано визначення поняття «освітнє середовище ВНЗ» та описано компоненти його структури. Відповідно до цієї структури з використанням Статуту авіаційного ВНЗ проаналізовано складові освітнього середовища, які позитивно впливають на якість професійної підготовки студентів.
- ItemАлгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльності(Національний авіаційний університет, 2022-04) Барановська, Лілія Володимирівна; Baranovska, Liliia; Фудерер, Тетяна; Fuderer, TetyanaУ сучасних умовах, коли системи вищої освіти, представниками яких є автори статті, є складовими Єдиного європейського простору вищої освіти та науки, виникає необхідність постійного її реформування та вдосконалення, що, своєю чергою, передбачає обґрунтування доцільності впровадження інноваційних освітніх технологій та їх використання. Реалізація технологічного підходу є важливим критерієм конкурентоспроможності освітньої системи, елементом позитивного іміджу закладу вищої освіти, оскільки освітні технології завжди зорієнтовані на результат, який забезпечується такими їхніми ознаками, як системність, цілеспрямованість, ефективність. Технологізація вищої освіти сприяє поглибленню мотивації її здобувачів до оволодіння професією, розширює можливості практичного її опанування, готує майбутніх фахівців до діяльності й у непередбачуваних соціальних та економічних умовах.
- ItemЕnhancing critical thinking skills of future language scholars in pedagogical courses(Current foreign languages teaching issues in higher education, 2020) Baranovska, Liliya; Барановська, Лілія Володимирівна; Morska, Liliya; Морська, Лілія; Simkova, Iryna; Сімкова, Ірина; Zasluzhena, Alla; Заслужена, Алла АндріївнаThis paper calls into question the ways of critical thinking enhancement during the teaching of future language scholars. The attention is paid to the analysis of key notions and concepts of a comparative pedagogy. This paper discusses how to enhance the critical thinking skills during training in Comparative pedagogy course. Sixty-one future language scholars from Poland and Ukraine took part in the research. The study presents the results gained from interviews with Ukrainian and Polish students. The examples of assignments aimed at critical thinking skills development during training in Comparative Pedagogy are given. The paper investigates two systems of future language scholars training in Ukraine and Poland in the Comparative pedagogy course. An analysis has allowed highlighting the positive experience of Polish universities, which can be implemented in future language scholars training in Ukrainian higher educational institutions. The findings of this study support the idea that Comparative Pedagogy is one of the significant subjects in the enhancement of critical thinking skills during the training of future language scholars
- ItemКомпетентнісна парадигма підготовки філологів до майбутньої професійної діяльності(2017-03-23) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemКОМУНІКАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФІЛОЛОГІВ ТА ЇХНЬОЇ МАЙБУТНЬОЇ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(2013) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemКомунікативний та компетентнісний аспекти підготовки філологів до майбутньої професійної діяльності(2016) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemКонцептуальний аспект навчання дорослих у системі вищої освіти України(2014) Барановська, Лілія Володимирівна; Барановський, Михайло Миколайович
- ItemКОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ(2014) Барановська, Лілія ВолодимирівнаУ даній статті визначено особливості навчання дорослих у системі вищої освіти з використанням змісту Концепції освіти дорослих в Україні. Подано особливості її спрямованості, принципи організації, особливі методи навчання дорослих.
- ItemКультура мови як складова культури професійно-правового спілкування працівників юридичної галузі(Національний авіаційний університет, 2015-05) Барановська, Лілія ВолодимирівнаУ даній статті проаналізовано аспекти розуміння культури мови. Приділена увага виявленню значення мовної правильності, мовної варіативності, мовної майстерності для ефективного виконання професійних функцій працівниками юридичної галузі. Конкретизовано роль культури мови за участі юриста в процесуальних і непроцесуальних формах професійної діяльності
- ItemКультура мови як складова культури професійно-правового спілкування працівників юридичної галузі(2015) Циганій, Світлана Олексіївна; Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemЛінгвістична складова професійної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі(Льотна академія Національного авіаційного університету, 2018) Барановська, Лілія Володимирівна; Baranovska, Liliya; Барановская, Лилия ВладимировнаУ статті обґрунтовується значення англійської мови для формування майбутніх фахівців авіаційної галузі. Проаналізовано документи, якими визначено необхідність її вивчення різними категоріями майбутніх спеціалістів цієї галузі. Звернена увага на зміст англійської мови за професійним спрямуванням. Акцентовано увагу на тому, що в авіаційному закладі освіти здійснюється підготовка перекладача, здатного працювати у галузі цивільної авіації, за допомогою дисциплін варіативної складової навчального плану зі спеціальності. На основі роботи зі студентами в умовах англомовного проекту здійснено аналіз позитивного досвіду з організації навчання, виявлено недоліки та обґрунтовано певні положення, які сприятимуть підвищенню рівня методичного забезпечення навчання та підвищить якість професійної підготовки.
- ItemМетодологічна засадовість використання компетентнісного підходу в підготовці перекладача до діяльності у сфері цивільної авіації(2018-03-20) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemМетодологічні засади навчання дорослих у вітчизняній системі післядипломної освіти(2015-03-19) Барановська, Лілія Володимирівна
- ItemНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Психологічна та педагогічна майстерність викладача ЗВТО»(Національний авіаційний університет, 2020-10) Барановська, Лілія Володимирівна; Baranovska, Liliia; Барановская, ЛилияЦя навчальна дисципліна являє собою сукупність знань і вмінь, необхідних для формування профілю магістра з освітніх, педагогічних наук. Метою викладання дисципліни є оволодіння здобувачами магістерського рівня з освітніх, педагогічних наук системою знань про психологічну та педагогічну майстерність викладача технічного університету; вироблення умінь аналізувати її складові, управляти внутрішньою і зовнішньою педагогічною технікою і психотехнікою.
- ItemНаукова педагогічна школа: ознаки й принципи діяльності, поняттєвий апарат(2019-03-22) Барановська, Лілія Володимирівна