Browsing by Author "Андріяшик, Оксана Романівна"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- ItemВикористання інтерактивних методів навчання у вищій школі(Причорноморський науково - дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Стовпник, Наталія Миколаївна; Stovpnik, Natalia; Андріяшик, Оксана Романівна; Andriyashik, OksanaУ статті розглянуто особливості використання інтерактивних технологій у вищій школі, визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, прoaнaлiзовано чинники, щo сприяють успiшнiй спiвпрaцi виклaдaчiв тa студентiв у педaгoгiчнoму прoцесi. Також розкрито значення інтерактивного методу для якісної підготовки фахівців, форми застосування інтерактивних методик. Обґрунтовано особливість застосування інтерактиву як під час практичних і семінарських занять, так і лекційних.
- ItemМовна комунікація як складова фахової діяльності(Національний авіаційний університет, 2017-04-20) Андріяшик, Оксана РоманівнаНині поняття «комунікація» набуває дедалі ширшого застосування, є предметом дослідження найновіших фахових розробок. Загалом комунікація розглядається як одна з фундаментальних категорій сучасного життя і мислення. У сув’язі з проблемами комунікації у різноманітних дисциплінах (як-от менеджмент, документознавство, юриспруденція, соціолінгвістика) розглядають такі поняття як «комунікативні стратегії», «комунікативна особистість», «комунікативний акт», «комунікативні наміри» тощо. Концептуальні підходи до визначення теорії комунікації не суперечать одна одній, а, навпаки, взаємодоповнюються. Таким чином теорія комунікації загалом передбачає комплекс дисциплін, що пов’язують її предмет із механізмами і закономірностями інформаційного обміну. Мовна комунікація є одним із центральних понять у процесі фахової діяльності, «умовою існування групи як цілісної системи».
- ItemМодель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2020) Стовпник, Наталія Миколаївна; Stovpnik, Natalia; Андріяшик, Оксана Романівна; Andriyashik, Oksana; Філатова, Тетяна Георгіївна; Filatova, TatianaУ статті розповідається, що перед системою вищої освіти в цілому та викладачами зокрема постає потреба якісних змін у підготовці спеціалістів та виникає необхідність упроваджувати в навчальний процес такі форми, прийоми, методи і засоби навчання, які максимально інтенсифікують навчальний процес та сформують активну, творчу, свідому особистість. Тому метою статті є розгляд поширених нині інтерактивних методів навчання як форм організації пізнавальної діяльності у вищій школі. Особливу увагу приділено процесові активiзaцiї нaвчaння.
- ItemПередісторія виникнення жанру роману(Видавничий дім "Гельветика", 2022-04) Андріяшик, Оксана Романівна; Стовпник, Наталія Миколаївна; Andriiashyk, Oksana; Stovpnik, NataliaУ статті здійснено спробу простежити витоки жанру роману. Важливим поняттям, яке дає змогу здійснити екскурс у найдавніші зразки жанру є «романне слово». У ході дослідження узагальнено теоретичні набутки з проблеми романного слова зокрема і теорії роману загалом. Вдалося прослідкувати певні етапи становлення цього жанру.
- ItemСвоєрідність авторських рецепцій у невідомих сторінках Романа Андріяшика(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017-05) Андріяшик, Оксана РоманівнаУ статті здійснено спробу розглянути своєрідність авторської рецепції як передумови до написання художнього твору. Проаналізовано твори Романа Андріяшик з погляду їх позатекстових компонентів, порівняно різні варіанти роману письменника. Розкрито значення заголовків романів, з’ясовано сюжетно-композиційне начало. У статті простежено, яким чином переосмислення автором романів певних явищ і подій лягло в основу твору. Відтак здійснено спробу розкриття таємниці творчості письменника, його самобутнього стилю.
- ItemСтиль художнього викладу Романа Андріяшика(lubelski park naukow technologiczny., 2017-06-20) Андріяшик, Оксана РоманівнаЛітературна нарація, тобто викладова манера – важливий чинник для розуміння певного твору, адже саме виклад художнього матеріалу організовує твір у певну цілісність, впливає на сюжетно-композиційну структуру, його зміст і жанровий статус. Тому не тільки науковці викладову манеру розглядають як специфічну авторську стратегію і головний чинник втілення авторських творчих інтенцій, а й письменники почасти прискіпливо ставляться до вибору форми подачі матеріалу, до того, якого саме наратора делегувати у художній світ.
- ItemІнтерактивні форми вивчення української мови як іноземної(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021) Андріяшик, Оксана Романівна; Стовпник, Наталія Миколаївна; Andriiashyk, Oksana; Stovpnik, NataliaУ статті здійснено спробу огляду застосування деяких форм активізації процесу вивчення української мови як іноземної у вищій школі. Проаналізовано такі види діяльності як проблемне заняття, організація ділових та рольових ігор. Визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, прoaнaлiзовано чинники, щo сприяють успiшнiй спiвпрaцi виклaдaчiв тa студентiв у педaгoгiчнoму прoцесi.