Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу by Author "Fisun, Yuliia"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemDigital technologies as a tool of efficient logistics(Revista de la Universidad del Zulia, 2023) Verbivska, Liudmyla; Вербинська, Людмила; Zhygalkevych, Zhanna; Жигалькевич, Жанна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія; Chobitok, Ihor; Чобіток, Ігор; Shvedkyi, Volodymyr; Шведкий, ВолодимирThe study is dedicated to the justification of the need for the wide implementation of digital technologies in logistics activities, taking into account globalization challenges. The purpose of the article is to highlight the basics of implementing digital technologies as a tool of efficient logistics in modern conditions. The methodological basis of the study is a systematic approach, which allows studying logistics as a complex set of interdependent and interacting subsystems that have integral properties and develop under the influence of internal and external influencing factors. It has been proven that the use of information technologies in logistics makes it possible to: effectively solve current problems and eliminate possible problems in the future; improve the quality of logistics services; maximally load the capacity of logistics flows; rationalize material flows; increase the safety of transportation; optimize costs for the supply of resources and products; eliminate intermediate links by ensuring the transformation of information into forms that are convenient for consumers; increase the efficiency of information exchange and increase its security; implement new services and innovative customer support tools.
- ItemПромисловий і споживчий маркетинг: особливості та основні відмінності(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, YuliiaСьогодні багато підприємств визнають необхідність орієнтації своїх стратегій на ринок, тому ефективне здійснення маркетингової діяльності стає важливим чинником успіху в ринковому середовищі. За допомогою маркетингу можуть бути реалізовані цілі всіх найважливіших зацікавлених груп підприємства [1]. Парадокс між теоретичним усвідомленням важливості маркетингу та практичним його сприйняттям та втіленням у діяльність вітчизняних промислових підприємств вимагає переосмислення ролі та місця маркетингу в системі їх менеджменту. Особливо це стосується інструментарію та технологій промислового маркетингу, які розвиваються з істотним відставанням від теоретичних надбань та практичних рекомендацій у сфері споживчого маркетингу. Промисловий маркетинг повинен мати стратегічне наповнення у формуванні та підтримці ідеології клієнтоорієнтованості підприємств і створенні споживчої цінності на основі глибокого розуміння мотивів і потреб своїх клієнтів з обов’язковим відслідковуванням зворотного зв’язку з ринком.
- ItemТенденції розвитку авіатранспортної галузі України(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, NataliiaУкраїна має значний потенціал розвитку авіаційного транспорту та нарощування обсягів вантажних і пасажирських перевезень повітряним флотом іноземного і вітчизняного виробництва. Але для реалізації цього потенціалу важливими є адаптація законодавства до європейських стандартів, оновлення матеріально-технічної бази, модернізація аеропортової інфраструктури, забезпечення захисту національних інтересів під час реалізації завдань з відкриття українського повітряного простору. Поступове економічне відновлення обумовлює зростання попиту на пасажирські авіаперевезення, що сприяє збільшенню розмаїття маршрутів та розширенню географії авіаційного сполучення України.
- ItemІнноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств(Класичний приватний університет, 2022) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, OleksiiВ сучасних умовах маркетинг набув вагомого значення в різних сферах економіки. Можливість побудувати ефективний маркетинг дійсна виключно на основі якісної та вичерпної інформації щодо ринку, конкурентів та споживачів. Маркетингові дослідження необхідні для пояснення поведінки конкурентів та покупців підприємства, ви явлення можливих перспектив розвитку, тощо. Розвиток технологій істотно впливає на можливості щодо збору та опрацювання інформацію під час маркетингових досліджень. Застосування інноваційних технологій не тільки прямо впливає на ефективність проведення маркетингових досліджень, а й на результативність маркетингу підприємства. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань про інноваційні підходи для підвищення ефективності маркетингових досліджень.