Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу by Author "Borysenko, Olena"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation(University of Warsaw, 2021) Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена СергіївнаIn the context of global consumer and financial market formation, international economic institutions, taking into account special aspects of the present stage in economic development in Ukraine, it becomes necessary to focus enterprises on their own goods competitiveness not only in the domestic, but, moreover, at the foreign markets. In order to achieve objectives in view the enterprise should make maximum use of its internal resources, explore the market environment, predict its development and demands, using all tools of the strategic marketing. Special attention should be paid to the development of marketing strategies since they determine the enterprise course of action and they are aimed at achieving stated targets. Marketing strategy formation is one the most important and essential marketing stages at the enterprise.
- ItemКонцептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств на засадах холістичного маркетингу(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, AlexeyДосвід провідних країн світу та результати стратегічних напрямів багатьох галузей національної економіки свідчать, що реальне просування на шляху до принципів сталого розвитку влади в цілому, регіонів і підприємств досягається шляхом посилення економічної активності. Особлива роль у цьому процесі відводиться промисловості. Стан сучасного ринку розвитку вітчизняної економіки відображається у посиленні конкуренції між виробниками. Зростання конкуренції, перехід до високих технологічних стандартів, нових інформаційних технологій та багато інших факторів зовнішнього середовища вимагають додаткових змін і підвищення ефективності систем управління на підприємствах і змушують їх керівників удосконалювати існуючі або використовувати нові моделі, методики для задоволення потреб клієнтів. За таких обставин швидко зростає роль маркетингу як однієї із стратегічних бізнес-систем, що забезпечує комунікацію із зовнішнім середовищем, враховуючи необхідність просування хорошої системи маркетингу для забезпечення сталого розвитку бізнесу через технологічні інновації, новітні процеси розробки та управління підприємствами, створення конкурентоспроможної продукції, створення особливої споживчої вартості на ринку B2B. Тому компанії потребують нового погляду щодо результативності своєї діяльності та конкурентоспроможності в динамічному ринковому середовищі .
- ItemПромисловий і споживчий маркетинг: особливості та основні відмінності(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, YuliiaСьогодні багато підприємств визнають необхідність орієнтації своїх стратегій на ринок, тому ефективне здійснення маркетингової діяльності стає важливим чинником успіху в ринковому середовищі. За допомогою маркетингу можуть бути реалізовані цілі всіх найважливіших зацікавлених груп підприємства [1]. Парадокс між теоретичним усвідомленням важливості маркетингу та практичним його сприйняттям та втіленням у діяльність вітчизняних промислових підприємств вимагає переосмислення ролі та місця маркетингу в системі їх менеджменту. Особливо це стосується інструментарію та технологій промислового маркетингу, які розвиваються з істотним відставанням від теоретичних надбань та практичних рекомендацій у сфері споживчого маркетингу. Промисловий маркетинг повинен мати стратегічне наповнення у формуванні та підтримці ідеології клієнтоорієнтованості підприємств і створенні споживчої цінності на основі глибокого розуміння мотивів і потреб своїх клієнтів з обов’язковим відслідковуванням зворотного зв’язку з ринком.
- ItemТеоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах(Класичний приватний університет, 2021) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Чорна, Діана Олексіївна; Chorna, DianaСьогодні в умовах посиленої конкуренції забезпечити сталий розвиток можуть лише ті підприємства, які активізують маркетинговий складник управління, впроваджують ефективні маркетингові засоби та визначають чітку послідовність дій персоналу у маркетинговій підсистемі управління. Метою маркетингу загалом є забезпечення доходів підприємства в обсягах, необхідних для отримання запланованого прибутку. Ефективність, прибутковість, зниження ризиків ведення бізнесу досягаються завдяки знанням ринкових тенденцій, виявлення яких базується на застосуванні маркетингових технологій. Саме тому, основним складником стає формування ефективної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результатом таких процесів є інтеграція маркетингу та менеджменту, для позначення чого впровадили поняття «маркетинговий менеджмент». Це сприяло формуванню якісно нового підходу до управління виробництвом, комунікаціями та збутом на засадах маркетингового менеджменту.
- ItemТеоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу(Херсонський державний університет, 2022) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, IuliiaВ наш час, в умовах діджиталізації, війни в країні та посиленої конкуренції, вести ефективну бізнес-діяльність можуть тільки компанії, що не склали руки, а навпаки – зібрались з усіма силами та направили їх на маркетингову діяльність. Для цього таким підприємствам необхідно комплексно побудувати систему з ефективних маркетингових інструментів та засобів, встановити цілі ведення маркетингової діяльності та визначити дії, які призведуть до їх досягнення. Так як основною метою маркетингової діяльності є забезпечення прибутку підприємства, то ефективна маркетингова діяльність не можлива без знань сучасних ринкових тенденцій, виявлення та дослідження котрих базується на застосуванні маркетингових інтернет-технологій. Через це, основною складовою стає формування ефективної системи комплексного інтернет-маркетингу з використанням інструментів. Одним із таких інструментів є таргетована реклама. Інтеграція елементів інтернет-маркетингу в єдину ефективну систему потребує чіткого розуміння особливостей кожного з цих елементів. Саме тому розгляд таргетованої реклами, як інструменту комплексного інтернет-маркетингу, сприяє посиленню просування бренду, товарів чи послуг та дає можливість сформувати якісний підхід до управління маркетинговою діяльністю, комунікаціями та збутом на засадах інтернет-маркетингу.
- ItemІнноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств(Класичний приватний університет, 2022) Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Yuliia; Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, OleksiiВ сучасних умовах маркетинг набув вагомого значення в різних сферах економіки. Можливість побудувати ефективний маркетинг дійсна виключно на основі якісної та вичерпної інформації щодо ринку, конкурентів та споживачів. Маркетингові дослідження необхідні для пояснення поведінки конкурентів та покупців підприємства, ви явлення можливих перспектив розвитку, тощо. Розвиток технологій істотно впливає на можливості щодо збору та опрацювання інформацію під час маркетингових досліджень. Застосування інноваційних технологій не тільки прямо впливає на ефективність проведення маркетингових досліджень, а й на результативність маркетингу підприємства. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань про інноваційні підходи для підвищення ефективності маркетингових досліджень.