Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу by Author "Borysenco, Olena"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemНаукове підґрунтя просування територіального маркетингу в Україні(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmoliuk, Oleksii; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, IuliiaГлобалізаційні процеси та бурхливий розвиток міжнародних економічних відносин змушують країни та регіони конкурувати за інвестиції, ринки збуту, відвідувачів. В ринкових умовах господарювання кожен регіон сьогодні повинен розвиватися не лише як складова частина єдиної національної економіки, але й багато в чому як самостійна система. Сьогодні влада регіонів все активніше йде на прямі контакти з інвесторами на профільних заходах та демонструє інвестиційну привабливість за рахунок прозорих показників, низьких ризиків, високого потенціалу та готовності оперативно вирішувати проблеми інвесторів.
- ItemІнструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємства(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ткаченко, Альона Ярославівна; Tkachenko, AlonaНа сучасному етапі розвитку ринкових відносин жодна компанія не може конкурувати на ринку, не підтримуючи динамічної системи зв'язку. Без урахування маркетингової комунікації, її складності, її ролі та місця організації компанії насправді неможливо перейти на довгострокове партнерство учасників ринку. Однак становлення інформаційного суспільства, нестабільність національної та світової економіки, зростаючий попит і нестача споживачів, зниження купівельної спроможності споживачів за одночасного збільшення їхніх знань, збільшення кількості способів і засобів зв'язку тощо викликають проблеми формування якісної системи комунікацій, що були б найефективнішими за найменших витрат. Водночас багато місцевих компаній реалізують комунікаційну політику на інтуїтивному рівні без необхідних досліджень у внутрішньому та зовнішньому середовищі, без використання існуючих та перспективних методів комунікації для перевірки ефективності та доцільності. Сьогодні одним із сучасних комунікаційних інструментів є Інтернет-маркетинг, який дає змогу компаніям будувати системи комунікації з клієнтами, надавати унікальні послуги, забезпечувати ефективну звітність, отримувати доступ до ранньої маркетингової інформації, яка дає змогу приймати обґрунтовані рішення та створювати ефективні маркетингові кампанії. Нині Інтернет є однією з найважливіших форм спілкування та спілкування людей у бізнесі та в повсякденному житті. Цей напрям досліджень є новим, але швидко зростає, і тому його слід враховувати у розгляді основних аспектів цієї сфери.