Навчальні посібники викладачів кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчальні посібники викладачів кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден by Author "Пучков, Ю.П."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemЛюдський фактор при технічному обслуговуванні авіаційної техніки(Національний авіаційний університет, 2011) Дмитрієв, С.О.; Бурлаков, В.І.; Салімов, Р.М.; Пучков, Ю.П.; Попов, О.В.На сучасному етапі глибоких економічних і соціокультурних трансформацій суспільства одним зі стратегічних завдань розвитку нашої держави є виховання молодого покоління в дусі справжнього патріотизму, коли б нова генерації українців могла взяти на себе відповідальність за долю і майбутнє вітчизняної цивільної авіації (ЦА), а також була готова до ефективної професійної діяльності, продуктивної соціальної взаємодії, розкриття творчого особистісного потенціалу. Виходячи з цього, авторський колектив зробив спробу створити навчальний посібник, в якому матеріал: - професійно спрямований - допомагає майбутнім інженерам відшукати власний шлях для реалізації себе у сфері професійної взаємодії і зростання, розкрити всі їхні приховані можливості, виховує в них упевненість, віру в свої сили; -науковий - розкриває перед студентами простір наукових досліджень, спонукає їх до дослідницької роботи; - актуальннй - пов`язує навчальний матеріал із сучасними потребами ЦА та проблемами забезпечення безпеки польотів (БП); - сучасний - теоретичний матеріал доповнюється практичними результатами, відповідає вимогам ІСАО та міжнародним стандартам у галузі людського фактора, адаптований до сучасних умов і специфіки викладання у технічних ВНЗ.
- ItemЛюдський фактор у системі збереження льотної придатності авіаційної техніки(Національний авіаційний університет, 2018) Бурлаков, В.І.; Пучков, Ю.П.; Попов, О.В.; Попов, Д.В.Важливу роль у забезпеченні льотної придатності (ЛП) повітряних суден (ПС) та подальшого підвищення рівня безпеки польотів (БП) відіграє інженерно-авіаційна служба (ІАС). Нині значного розвитку та практичного застосування набули нові методи та засоби діагностування ПС; удосконалюються методи і форми організації технічної експлуатації (ТЕ), успішно діють у низці експлуатаційних підприємств діагностувальні групи; проводять роботи зі створення та вдосконалення автоматизованих систем керування процесами ТЕ ПС. Однак якість технічної експлуатації більшою мірою визначається властивостями персоналу. З ускладненням конструкції авіаційної техніки (АТ) інтенсифікацією виробничих процесів якість роботи інженерно-технічного складу (ІТС) залежить від психологічних властивостей людини,особливо в тих видах виробничої діяльності, де помилка працівника (зумовлена нестійкістю уваги, невмінням швидно приймати правильні рішення) призводитъ до тяжких наслідків або значного економічного збитку.