Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін by Author "Burko, Olha"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemМетодичне забезпечення формування лінгвокультурної компетентності інокомунікантів(Національний авіаційний університет, 2021-04) Бурко, Ольга Василівна; Burko, OlhaУ праці виявлено низку вразливих місць у процесі формування лінгвокультурної компетентності студентів іншомовних держав: - значний націєтворчий потенціал тестів про музеї науки та техніки і незначна кількість методичних праць, що окреслюють цю проблему; - потужний виховний потенціал надбань музеїв науки та техніки і переважно низька мотивація студентів до опанування їхніх колекцій. Частково їх можна усунути за умови реалізації напрацюваних прийомів: «Лінгвокультурне унаочнення», «Допомога віртуального друга». «Упізнай слово», «Довідкове інтернет-бюро». Вони стали складниками методичного забезпечення навчання інокомунікантів університету української мови у рамках компетентнісного підходу.
- ItemМетодичний експеримент у системі навчання унокомунікантів української мови(Національний авіаційний університет, 2020-04-24) Бурко, Ольга Василівна; Burko, OlhaУ тезах запропоновано авторську модель навчання інокомунікантів діалогічному мовленню. Як провідний вибрано принцип діалогічності. Висунуто концептуальну ідею: формування вміння інокомунікантів адекватно реагувати на репліки співрозмовника, виражати комунікативні наміри у межах мінімального набору мовленнєвих ситуацій. До змісту навчання залучено тексти університетського видання «Авіатор». Визначено домінантний метод навчання (евристичний), запропоновано інноваційні прийоми навчання («Одна голова добре, а дві краще», пошукова робота за картою Китаю) та організаційну форму – відеоконференцію. Під час проведення методичного експерименту відбулося експериментальне впровадження у практику напрацьованої моделі навчання інокомунікантів. Проведене дослідження має перспективи для подальшого наукового пошуку: аудіювання діалогічного мовлення.