Навчально-методичні комплекси кафедри загальної та прикладної фізики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні комплекси кафедри загальної та прикладної фізики by Author "Кондратенко, Петро Олексійович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemНАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «Загальна фізика»(Національний авіаційний університет, 2015) Кондратенко, Петро ОлексійовичНавчальна програма навчальної дисципліни “ Загальна фізика ” розроблена на основі “Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.2015р. №37/роз . Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі будівництва. Навчальна дисципліна «Загальна фізика» знайомить студента з сучасним станом фізики та її застосувань (авіація, космонавтика, електроніка, будівництво і т. ін.). В навчальній дисципліні «Загальна фізика» природно поєднані під¬ходи до вивчення фізичних процесів. В усіх розділах фізики встановлені внутрішні логічні зв’язки. Із ска¬заного випливає, що навчальна дисципліна «Загальна фізика» дозволить вирішувати професійні завдання, пов’я¬зані з самостійною виробничою діяльністю, забезпеченням експлуатації електронного обладнан¬ня, технологічних апа¬ратури і приладів. Метою викладання дисципліни є вивчення основних фізичних явищ та ідей; оволодіння фундаментальними поняттями, законами і теоріями класичної і сучасної фізики, а також методами фізичного дослідження; оволодіння методами фізичного дослі¬дження; ознайомлення з сучасною експериментальною фізичною апаратурою, формування навиків проведення фізичного експерименту; формування наукового світогляду і сучасного фізичного мислення; опанування способами і методами розв’язання конкретних задач з різних розділів фізики; формування вміння виділяти конкретний фізичний зміст у прикладних задачах майбутньої спеціальності. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: опанування способів та методів фізичного дослі¬дження. формування наукового світогляду, сучасного фізичного мислення; вміння виділяти конкретний фізичний зміст у прикладних задачах майбутньої спеціальності;