Деканат факультету наземних споруд і аеродромів
Permanent URI for this community
News
Відповідальний за розділ:
Browse
Browsing Деканат факультету наземних споруд і аеродромів by Author "Buravchenko, S."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemВикористання сценарних методів у викладанні архітектурних дисциплін(Baltija Publishing, 2021-04-23) Буравченко, С. Г.; Спасіченко, К. В.; Buravchenko, S.; Spasichenko, K.Мета даної публікації висвітлення особливості використання сценарних методів в навчальному процесі за спеціальністю “архітек- тура» на прикладі деяких дослідницьких і проєктних робіт. Приклади беруться на основі завдань, що виконувалися в ході курсового і диплом- ного проєктування на кафедрі архітектури ФАБД НАУ. Відповідно до поставленої мети надані характеристика і особли- вості використання сценарних методів у проектуванні об’єктів архі- тектури. З посиланням на попередні дослідження виявлено два підходи в сценарному моделюванні – підхід альтернатив і підхід послідовних сценаріїв. Розроблення цих сценарних методів отримало апробацію під час їх впровадження в навчальний процес з професійного підготування архітекторів. Перше коло завдань, що відпрацьовується в процесі підготування курсових і дипломної проєктів – є моделювання змінності використання і об’ємно-планувальної структури будинків, насамперед житлових, протягом часу їх експлуатації, відпрацювання в проєктних рішеннях певних якостей, що дозволяють користувачам адаптува- тися до прогнозованих змін. Друге коло завдань пов’язане з відпрацюванням навичок бачення і моделювання сприйняття об’єкта архітектури у часі. Запропо- нована методика візуального аналізу об’єктів архітектури. На третьому курсі апробація такої методики проводиться на прикладі дослідження пам’яток архітектури. А на четвертому курсі під час переддипломної практики – шляхом аналізу сприйняття у реаль- ному просторі і часі об’єкта, що розробляється під час дипломного проєктування освітнього рівня «бакалавр».. Такий аналіз прово- диться шляхом візуалізації об’єкта з характерних дальніх і набли- жених точок сприйняття. Висновки. Сценарні методи стають все більш притаманними процесу архітектурного проєктування в зв’язку з відходом від розпо- рядчих методів нормування в архітектурі і переходом до параме- тричних методів. Протягом різних етапів архітектурної освіти використання сценарних методів дозволяє опрацювати разом із студентами навички сучасного проєктування, добиватися виразних архітектурних рішень, а також таких, що відповідають вимогам сталої архітектури.