Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorКузнєцов, Кирило Володимирович-
dc.contributor.authorБелявский, Валентин Николаевич-
dc.contributor.authorКузнецов, Кирил Владимирович-
dc.contributor.authorBilyavsky, Valentyn-
dc.contributor.authorKuznietsov, Kyrylo-
dc.date.accessioned2020-01-30T14:53:24Z-
dc.date.available2020-01-30T14:53:24Z-
dc.date.issued2019-12-18-
dc.identifier.citationТелекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. — С. 125–129.uk_UA
dc.identifier.otherТ 31-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127-
dc.description.abstractЗа останні десятиліття економічне середовище маркетингу істотно змінюється. Відбувається збільшення кількості підприємств на ринку та зниження суттєвих відмінностей між ними, що вимагає застосування чіткої корпоративної політики, застосування засобів маркетингової комунікації та професійних підходів до формування їх іміджу. Тому в умовах невизначеності та загострення конкурентної боротьби все більшого значення набуває підхід, орієнтований на ефективне використання маркетингових комунікацій, що стає ключовим фактором успіху будь-якої компанії.uk_UA
dc.description.sponsorshipДержавний університет телекомунікаційuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНавчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікаційuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційний процесuk_UA
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UA
dc.subjectбiзнес-стратегiїuk_UA
dc.titleРоль брендингу в процесі організації ефективних маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc621.89+330.1+34(082)uk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференція-сторінки-125-129.pdfТези, подані у видавництво1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.