Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Название: Роль брендингу в процесі організації ефективних маркетингових комунікацій
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Кузнєцов, Кирило Володимирович
Белявский, Валентин Николаевич
Кузнецов, Кирил Владимирович
Bilyavsky, Valentyn
Kuznietsov, Kyrylo
Ключевые слова: брендинг
маркетингові комунікації
комунікаційний процес
корпоративний імідж
бiзнес-стратегiї
Дата публикации: 18-дек-2019
Издательство: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій
Библиографическое описание: Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. — С. 125–129.
Краткий осмотр (реферат): За останні десятиліття економічне середовище маркетингу істотно змінюється. Відбувається збільшення кількості підприємств на ринку та зниження суттєвих відмінностей між ними, що вимагає застосування чіткої корпоративної політики, застосування засобів маркетингової комунікації та професійних підходів до формування їх іміджу. Тому в умовах невизначеності та загострення конкурентної боротьби все більшого значення набуває підхід, орієнтований на ефективне використання маркетингових комунікацій, що стає ключовим фактором успіху будь-якої компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник конференція-сторінки-125-129.pdfТези, подані у видавництво1.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.