Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Title: Роль брендингу в процесі організації ефективних маркетингових комунікацій
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Кузнєцов, Кирило Володимирович
Белявский, Валентин Николаевич
Кузнецов, Кирил Владимирович
Bilyavsky, Valentyn
Kuznietsov, Kyrylo
Keywords: брендинг
маркетингові комунікації
комунікаційний процес
корпоративний імідж
бiзнес-стратегiї
Issue Date: 18-Dec-2019
Publisher: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій
Citation: Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. — С. 125–129.
Abstract: За останні десятиліття економічне середовище маркетингу істотно змінюється. Відбувається збільшення кількості підприємств на ринку та зниження суттєвих відмінностей між ними, що вимагає застосування чіткої корпоративної політики, застосування засобів маркетингової комунікації та професійних підходів до формування їх іміджу. Тому в умовах невизначеності та загострення конкурентної боротьби все більшого значення набуває підхід, орієнтований на ефективне використання маркетингових комунікацій, що стає ключовим фактором успіху будь-якої компанії.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференція-сторінки-125-129.pdfТези, подані у видавництво1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.