Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Назва: Роль брендингу в процесі організації ефективних маркетингових комунікацій
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Кузнєцов, Кирило Володимирович
Белявский, Валентин Николаевич
Кузнецов, Кирил Владимирович
Bilyavsky, Valentyn
Kuznietsov, Kyrylo
Ключові слова: брендинг
маркетингові комунікації
комунікаційний процес
корпоративний імідж
бiзнес-стратегiї
Дата публікації: 18-гру-2019
Видавництво: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій
Бібліографічний опис: Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. — С. 125–129.
Короткий огляд (реферат): За останні десятиліття економічне середовище маркетингу істотно змінюється. Відбувається збільшення кількості підприємств на ринку та зниження суттєвих відмінностей між ними, що вимагає застосування чіткої корпоративної політики, застосування засобів маркетингової комунікації та професійних підходів до формування їх іміджу. Тому в умовах невизначеності та загострення конкурентної боротьби все більшого значення набуває підхід, орієнтований на ефективне використання маркетингових комунікацій, що стає ключовим фактором успіху будь-якої компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41127
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференція-сторінки-125-129.pdfТези, подані у видавництво1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.