Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобротвор, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-04-04T06:35:04Z-
dc.date.available2019-04-04T06:35:04Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifier.issn1338-9432-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38280-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальну проблему необхідності побудови систематизованого інтегративного знання про інтелектуальні та інші, інколи приховані, здібності людини для отримання важливішого результату, за яким студенти (учні) навчені вчитися. Досліджено відповідність теоретичних та практичних аспектів цілеспрямованого педагогічного впливу в навчальному процесі. Спираючись на визнання складності процесів розуміння як фактору ефективної підготовки молоді до активної життєдіяльності, проведено аналіз спеціальних інструментів викладача, який організовує навчальну ситуацію, керує навчальною діяльністю студентів та управляє їх розвитком, прогнозує успіх, цілеспрямовано сприяє учінню. Наведено приклади методичних матеріалів для роботи зі студентами з оцінкою закладеної в них методології навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesVolume 5;№ 2-
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectрозумінняuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.titleНАВЧИТИ ВЧИТИСЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО СУЧАСНОЇ ПРАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 Dobrotvor.rtfСтаття291.85 kBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.