Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльєнко, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-01-23T13:43:10Z-
dc.date.available2017-01-23T13:43:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24358-
dc.description.abstractРозкрита роль методології маркетингу в умовах кризової економіки в світогосподарській системі. Визначено, що парадигма формування сутності ринкової економіки базується на методології міжнародного маркетингу. Доведено, що міжнародний маркетинг є ключовою концепцією стратегічного управління функціонуванням суб’єктів міжнародних відношень. Удосконалено концептуальну схему міжнародної економічної безпеки, яка основується на взаємозв’язку з міжнародним маркетингом в глобалізованій економіці. За результатами аналізу схеми взаємозв’язку системи «міжнародної економічної безпеки» та «міжнародного маркетингу» виведені основні передумови формування «міжнародного маркетингу» як самостійного наукового напряму в умовах активізації процесів глобалізації світової економіки. Доведена необхідність розвитку процесів впровадження та використання методології міжнародного маркетингу при забезпеченні міжнародної економічної безпеки в умовах глобалізаційної економіці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.subjectРОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИuk_UA
dc.titleРОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Ільєнко О.В..docxРОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ70.7 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.