Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24358
Название: РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Авторы: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключевые слова: РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Дата публикации: 2008
Издательство: НАУ
Краткий осмотр (реферат): Розкрита роль методології маркетингу в умовах кризової економіки в світогосподарській системі. Визначено, що парадигма формування сутності ринкової економіки базується на методології міжнародного маркетингу. Доведено, що міжнародний маркетинг є ключовою концепцією стратегічного управління функціонуванням суб’єктів міжнародних відношень. Удосконалено концептуальну схему міжнародної економічної безпеки, яка основується на взаємозв’язку з міжнародним маркетингом в глобалізованій економіці. За результатами аналізу схеми взаємозв’язку системи «міжнародної економічної безпеки» та «міжнародного маркетингу» виведені основні передумови формування «міжнародного маркетингу» як самостійного наукового напряму в умовах активізації процесів глобалізації світової економіки. Доведена необхідність розвитку процесів впровадження та використання методології міжнародного маркетингу при забезпеченні міжнародної економічної безпеки в умовах глобалізаційної економіці.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24358
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Ільєнко О.В..docxРОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ70.7 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.