Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24358
Назва: РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Автори: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключові слова: РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Дата публікації: 2008
Видавництво: НАУ
Короткий огляд (реферат): Розкрита роль методології маркетингу в умовах кризової економіки в світогосподарській системі. Визначено, що парадигма формування сутності ринкової економіки базується на методології міжнародного маркетингу. Доведено, що міжнародний маркетинг є ключовою концепцією стратегічного управління функціонуванням суб’єктів міжнародних відношень. Удосконалено концептуальну схему міжнародної економічної безпеки, яка основується на взаємозв’язку з міжнародним маркетингом в глобалізованій економіці. За результатами аналізу схеми взаємозв’язку системи «міжнародної економічної безпеки» та «міжнародного маркетингу» виведені основні передумови формування «міжнародного маркетингу» як самостійного наукового напряму в умовах активізації процесів глобалізації світової економіки. Доведена необхідність розвитку процесів впровадження та використання методології міжнародного маркетингу при забезпеченні міжнародної економічної безпеки в умовах глобалізаційної економіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24358
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Ільєнко О.В..docxРОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛІЗОВАНІЙ ЕКОНОМІЦІ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ70.7 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.