Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9731
Title: ЧИННИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ АЕРОПОРТУ
Authors: Сімкова, Тетяна Олексіївна
Keywords: якість, аеропортові послуги, чинники впливу, якість послуг аеропортів, процес управління якістю.
quality, airport services, factors influencing the quality of airport services, quality management process
Issue Date: Dec-2013
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФРАСТРУКТУРИ Збірник наукових праць: Випуск 37. – Київ: НАУ, 2013. –136 с.
Abstract: У статті розглянуто проблематику методичного забезпечення управління якістю послуг аеропорту. Визначені чинники, що являються основними факторами впливу на процес створення аеропортових послуг. Досліджена сукупність функцій та принципів, які впливають на управління якістю послуг. В статье рассмотрена проблематика методического обеспечения управления качеством услуг аэропорта. Определены факторы, которые являются основными условиями влияния на процесс создания аэропортовых услуг. Исследована совокупность функций и принципов, влияющих на управление качеством услуг. The article deals with the problems of methods of quality management services to the airport. The identified factors are the main factors of influence on the creation of airport services. Investigated a set of functions and principles that affect the quality management services.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9731
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simkova.pdf101.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.