Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСімкова, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2014-09-13T16:52:14Z-
dc.date.available2014-09-13T16:52:14Z-
dc.date.issued2013-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9731-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблематику методичного забезпечення управління якістю послуг аеропорту. Визначені чинники, що являються основними факторами впливу на процес створення аеропортових послуг. Досліджена сукупність функцій та принципів, які впливають на управління якістю послуг. В статье рассмотрена проблематика методического обеспечения управления качеством услуг аэропорта. Определены факторы, которые являются основными условиями влияния на процесс создания аэропортовых услуг. Исследована совокупность функций и принципов, влияющих на управление качеством услуг. The article deals with the problems of methods of quality management services to the airport. The identified factors are the main factors of influence on the creation of airport services. Investigated a set of functions and principles that affect the quality management services.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.titleЧинники забезпечення процесу управління якістю послуг аеропортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simkova.pdf101.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.