Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2014-07-22T08:58:03Z-
dc.date.available2014-07-22T08:58:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9273-
dc.description.abstractВстановлені закономірності тепломасообмінних процесів у баках-кесонах сучасних ПК. Розроблено принципову схему системи тепломасообмінного збезводнювання палива (СЗП); ме- тодику досліджень та експериментальний стенд СЗП. Експериментально досліджено та встановлено параметри ефективності системи. Розроблено аванпроект СЗП сучасного літака. Створено повнофакторну математичну модель тепломасообмінних процесів в паливних системах. Формалізовано технічні вимоги до СЗП. Розроблено технологію перевірки якості палива в баках після заправки; підготовлені рекомендації по розширенню умов експлуатації літаків типу Ан; рекомендації по впровадженню та режимам технічної і льотної експлуатації СЗП в баках літаків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвидалення вологиuk_UA
dc.subjectбак-кесонuk_UA
dc.subjectповітряний корабельuk_UA
dc.subjectтепломасообмінuk_UA
dc.subjectсистема тепломасообмінного збезводнювання паливаuk_UA
dc.subjectтехнічна експлуатаціяuk_UA
dc.subjectльотна експлуатаціяuk_UA
dc.titleНаукове обґрунтування видалення вологи із баків-кесонів повітряних кораблів методом тепло масообмінуuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Appears in Collections:Наукові тематики НАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf148.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.