Методи редизайну у формуванні середовища продуктивного навчання
No Thumbnail Available
Date
2024-12
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
На сьогодні велика кількість українських шкіл, в результаті повномасштабного вторгнення, зазнали повного знищення чи часткового пошкодження та вимагають відновлення. Враховуючи це необхідно виокремити універсальні методи по відновленню споруд та впровадженні новітніх освітніх вимог по облаштуванню шкіл. Сучасні школи це універсальні розвиваючі комплекси, що не тільки забезпечують інтелектуальний розвиток, а й сприяють психологічній реабілітації дітей. В таких закладах велику увагу приділяють підтримці ментального спокою, комфорту та концентрації. Впровадження методів редизайну дозволяє створити ефективний, гнучкий простір, що сприяє підвищенню продуктивності навчання, заохочує до співпраці, розвитку комунікаційних навичок та творчості учнів. В результаті така робота сприятиме розвитку концептуального бачення шкільного
простору, який здатен підтримувати навчальні та соціальні процеси на найвищому рівні, що є надзвичайно важливим в умовах післявоєнного відновлення країни.
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к. арх., доцент Гнатюк Ліля Романівна
Keywords
кваліфікаційна робота, школа, функціональні приміщення, редизайн, продуктивність навчання, безпека, доступність, інклюзивність, сталий розвиток, продуктивність, екологічність
Citation
Ізотова А.С. Методи редизайну у формуванні середовища продуктивного навчання. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 98 с.