Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65678
Title: Мережеві ринки та революція платформ у креативній економіці: розвиток теорії та практики
Other Titles: Networked markets and the platform revolution in the creative economy: development of theory and practice
Authors: Зуєв, В.В.
Zuiev, V.V.
Keywords: мережеві ринки
революція платформ
креативна економіка
network markets
platform revolution
creative economy
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Зуєв В.В. Мережеві ринки та революція платформ у креативній економіці: розвиток теорії та практики // Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 11-12 квітня 2024 р. - К.: НАУ, 2024. - с. 65-68
Abstract: В умовах нової діджитал-економіки на основі цифрових технологій, що використовує онлайн-фреймворки, для її позначення та відокремлення від традиційної економіки, дослідниками було запропоновано широкий спектр дефініцій, які часто стають взаємозамінними (так з’явилися терміни «creative economy» або креативна економіка, «sharing economy» та «peer economy» для позначення економіки спільного використання тощо), однак ми зупинимося на загальновживаному терміні «економіка платформ» для креативних індустрій. Креативна економіка охоплює види діяльності, що базуються на знаннях, творчості, інтелекті, технологіях та інноваціях, які мають високий потенціал прибутковості та створення робочих місць.
In the context of the new digital economy based on digital technologies, which that uses online frameworks, to define and separate it from the traditional economy, researchers have proposed a wide range of definitions, which often become interchangeable (this is how the terms “creative economy” or creative economy, ‘sharing economy’ and ‘peer economy’ to for the sharing economy, etc.), but we will focus on the the commonly used term “platform economy” for the creative industries. The creative economy encompasses knowledge-based activities, creativity, intelligence, technology and innovation that have a high potential for profitability and job creation.
Description: 1. Хігні Дж., Філдінг Пол Дж. Основи управління проєктами. Вид-во. «Фабула». 2020. 512 с. 2. Маслак О.І., Коломицева О.В., Гришко Н.Є., Яковенко Я.Ю. Конкурентоспроможність бізнес-моделей авіаційних підприємств: інноваційний аспект. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2021. № 62. С. 45–52. 3. Shalmo D., Christopher A. W., Boardman L. Digital tansformation of bussines models – best practice, enablers and roadmap. International Journal of Innovation Management. 2017. Vol. 21 (08). Р. 1–17. doi: http://dx.doi.org/10.1142/S136391961740014X. 4. Отенко І.П., Чепелюк М.І. Корпоративна культура: міжнародний та трансформаційний аспекти: монографія. Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. 256 c
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65678
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зуєв В.В.pdfТези233.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.