Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65576
Название: | Програма ІТ-практики |
Авторы: | Іванишин, Володимир |
Ключевые слова: | програма проєктної ІТ-практики дизайн база практики LMS-платформи soft skills звіт |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Програму проєктної ІТ-практики розроблено на основі освітньо-професійної програми «ІТ-Дизайн» та робочого навчального плану № РБ-5-022-2/22-2.2.2.1 підготовки фахівців освітнього ступеня "Бакалавр" за спеціальністю 022 «Дизайн», відповідних нормативних документів. |
Описание: | 1.Барнет, Б., Еванс, Д. Дизайн мислення. Київ: Наш формат, 2018. 224 с. 2.Довідковий центр Adobe – Adobe Help Center [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://helpx.adobe.com/ru/support.html. Дата звернення: 06 вересня 2024. 3.Іттен, Й. Наука дизайну та форми. Київ: ArtHuss, 2021. 136 с. 4.Матриця компетенцій. Чеклист по навичках для дизайнера інтерфейсів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://telegraf.design/matrytsya-kompetentsij-cheklist-po-navychkah-dlya-dyzajnera-interfejsiv/. Дата звернення: 06 вересня 2024. 5.Нір, Е., Гувер, Р. На гачку. Як створити продукт, що чіпляє. Київ: Наш формат, 2017. 192 с. 6.Бош, Р. Opt Art. Від математичної оптимізації до візуального дизайну. Київ: ISBN:978-617-522-079-5, 2022. 200 с. 7.Шевченко, К. MVP: принципи створення та головні помилки фаундерів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.gen.tech/post/mvp-sho-ce-principi-stvorennya-ta-golovni-pomilki-faunderiv. Дата звернення: 06 вересня 2024. 8.Шевченко, К. «Креативний» і «цілеспрямований»: складаємо резюме, портфоліо й супровідний лист без кліше та «води» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.gen.tech/post/rezyume-bez-klishe-ta-vodi. Дата звернення: 06 вересня 2024. 9.Адамс, Ш. Як дизайн спонукає нас думати. Київ: ArtHuss, 2022. 256 с. 10.Що таке UI/UX дизайн: як стати дизайнером та що потрібно вміти [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://prjctr.com/mag/uxui-questions. Дата звернення: 06 вересня 2024. 11.Krug, S. Don’t make me think, revisited: A common sense approach to Web usability. 3rd ed. San Francisco, CA: New Riders, 2014. 12.Norman, D. A. The Design of Everyday Things: Revised and Expanded Edition. New York: Basic Books, 2013. 13.Weinschenk, S. 100 Things Every Designer Needs to Know About People. Berkeley, CA: New Riders, 2011. 14.Design Thinking for Innovation: Context Factors, Process, and Outcomes [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.emerald.com. Дата звернення: 06 вересня 2024. 15.The Design Thinking Playbook: Mindful Digital Transformation of Teams, Products, Services, Businesses and Ecosystems. Lewrick, M. Wiley, 2023. 352 с. Дата звернення: 06 вересня 2024. 16.Design for How People Think: Using Brain Science to Build Better Products. Whalen, J. O'Reilly Media, 2023. 236 с. Дата звернення: 06 вересня 2024. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65576 |
Располагается в коллекциях: | Програми практик |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Програма ІТ-практики.pdf | 6.22 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.