Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65491
Назва: Поведінка споживачів : навчальний посібник
Автори: Іваненко, Лариса Михайлівна
Смерічевська, Світлана Василівна
Смерічевський, Сергій Францович
Ключові слова: поведінка споживачів
ринок споживчої продукції
маркетинг
логістика
програма лояльності
купівельна поведінка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавництво «Університетська книга»
Бібліографічний опис: ваненко Л. М., Смерічевська С. В., Смерічевський С. Ф. Поведінка споживачів : навчальний посібник. –Суми :Університетська книга, 2024. – 306 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розглянуто теоретичні та практичні аспекти поведінки споживачів на ринках споживчої продукції та товарів виробничо-технічного призначення. Детально розглянуто методи проведення кількісних та якісних досліджень поведінки споживачів. Посібник складається з двох частин. У першій висвітлюються наукові основи поведінки споживачів, механізм дослідження й впливу на поведінку індивідуальних та організаційних споживачів. Друга частина містить задачі для самостійного розв’язання, тестові завдання, термінологічний словник, список рекомендованих джерел
Опис: Навчальний посібник призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, економістів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65491
ISBN: 978-617-521-087-1
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали кафедри логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.