Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65068
Название: | Дизайн інтер’єрів загально-освітнього ліцею |
Авторы: | Журавель, Ірина Олегівна |
Ключевые слова: | кваліфікаційна робота ліцей навчальний заклад інтер`єр стилістика адаптація |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Журавель І.О. Дизайн інтер’єрів загально-освітнього ліцею. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 71 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність теми кваліфікаційної роботи обумовлена зростанням потреби у створенні нових типів організації простору для навчальних закладів, які відповідають потребам сучасних учнів та вчителів. Середовище навчання має значний вплив на розвиток особистості, психоемоційний розвиток та фізичне самопочуття учнів, а також на їхню комунікативну взаємодію та адаптацію у соціумі. Основним завданням проєктування є створення навчального простору, насиченого змістом, гнучкого, доступного та безпечного для всебічного розвитку учнів, в якому надані умови та заохочення для набуття життєвих компетентностей, розвитку мотивації учнів, їх активної громадянської позиції в інноваційному освітньому середовищі. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: старший викладач Новік Ганна Володимирівна |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65068 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Журавель Ірина Олегівна.pdf | 13.27 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.