Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64720
Title: Розробка соціальної реклами для психологічної підтримки українців за кордоном
Authors: Чернишова, Єлизавета Дмитрівна
Keywords: кваліфікаційна робота
соціальна реклама
цільова аудиторія
соціальні мережі
стратегія
креативність
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Чернишова Є. Д. Розробка соціальної реклами для психологічної підтримки українців за кордоном. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 62с.
Abstract: Рекламні ролики соціальної спрямованості можуть допомогти у розповсюджені певних захисних та підтримуючих гасел, надавати впевненості у важкі часи та інформувати громадян про можливості і підтримку. Під час війни проблеми психологічної підтримки мають величезне значення. Цими питанням опікуються психологи, психотерапевти, науковці державні діячі тощо. Спеціалісти констатують, що під час війни психологічної підтримки потребують майже всі українці. І, якщо центри психологічної допомоги для українців в середині країни стали звичайним явищем, то, ті, хто виїхав і перебувають за кордоном, часто такої підтримки не мають, а мовчки страждають на «провину вцілілого».
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка наук із державного управління Лашкіна М. Г.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64720
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Чернишова Є.Д.pdfКваліфікаційна робота1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.