Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64685
Title: Просування власного бренду в музичній сфері
Authors: Богдан, Мілана Олегівна
Keywords: кваліфікаційна робота
музичний бренд
реклама
просування
цільова аудиторія
соціальні мережі
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Богдан М.О. Просування власного бренду в музичній сфері. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 59 с.
Abstract: Дослідження є актуальним і важливим у сучасному музичному середовищі. В умовах стрімкого розвитку цифрових технологій та постійних змін в уподобаннях слухачів виконавці та музичні групи повинні вдосконалювати свої стратегії просування, аби виокремитися серед конкурентів. Побудова власного бренду у музичній сфері передбачає не лише створення індивідуального звучання та музичного стилю, але і використання різноманітних маркетингових підходів. Активна взаємодія з аудиторією через соціальні мережі, концерти, участь у різноманітних заходах стає необхідністю для залучення слухачів та побудови стійкої фан-спільноти. Ця тема є важливою не лише для самого виконавця, але й для всіх учасників музичної індустрії, включаючи менеджерів, продюсерів та маркетологів, оскільки ефективне просування визначає успіх на ринку та взаємодію з аудиторією.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка Іващук А. А.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64685
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Богдан.М.О.pdfКваліфікаційна робота2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.