Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64551
Назва: Парадигма використання віртуальної реальності в навчальному процесі середньої освіти
Інші назви: The paradigm of using virtual reality in the educational process of secondary education
Автори: Кокоровець, Мілєна Олександрівна
Kokorovets, Milena Oleksandrivna
Ключові слова: віртуальна реальність
освіта
інтерактивність
віртуальне середовище
тривимірна модель
візуалізація
навчання
додаток
програма
virtual reality
education
interactivity
virtual environment
three-dimensional model
visualization
training
application
program
Дата публікації: 25-вер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кокоровець М.О. Сучасні кросплатформенні додатки для людей з вадами зору // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.73-75.
Короткий огляд (реферат): Ціль роботи розглянути використання віртуальної реальності в навчальному процесі середньої освіти, адже освіта є одним з найбільш популярних напрямків розвитку віртуальної реальності. Проведено аналіз сучасних програм та додатків віртуальної реальності для навчання учнів, які можуть взаємодіяти з предметами для їх пізнання у віртуальному просторі, їх можливості для покращення навчального процесу та пізнання предметів експериментальним способом.
The purpose of the work is to consider the use of virtual reality in the educational process of secondary education, because education is one of the most popular areas of virtual reality development. The analysis of modern VR programs and applications for teaching students who can interact with objects for their knowledge in virtual space is carried out. Modern VR programs and applications and their possibilities for improving the educational process and cognition of subjects in an experimental way are considered.
Опис: 1. Thakral S. Virtual Reality and M-Learning / S. Thakral, P. Manhas, C. Kumar // International Journal of Electronic Engineering Research. 2010. Vol. 2. No. 5. P.659-661. 2. Половая Н.О. Віртуальне навчання як головний вектор нової інформаційної епохи. Грані. 2015. №10 (126). С.92–97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64551
Розташовується у зібраннях:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ 2022 Кокоровець М.О.pdfТези доповіді301.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.