Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64331
Название: | Fatigue crack growth dependences in structural elements of heavy transport aircraft |
Другие названия: | Закономірності росту втомних тріщин у конструктивних елементах важкого транспортного літака |
Авторы: | Solin, Dmytro Солін, Дмитро Андрійович |
Ключевые слова: | preliminary design cabin layout center of gravity calculation fatigue crack probability distribution law аванпроект літака компонування центрування втомна тріщина закон розподілу дипломна робота |
Дата публикации: | июн-2024 |
Издательство: | National Aviation University |
Библиографическое описание: | Solin D. Fatigue crack growth dependences in structural elements of heavy transport aircraft. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 85 p. |
Краткий осмотр (реферат): | This thesis is dedicated to design of a cargo airplane for medium haul airlines
with the possibility of transporting big/heavy cargo, which meets international flight
standards, safety, economy and reliability standards, as well as analysis of the fatigue
crack growth dependences in loaded structural elements of the wing and fuselage.
The design methodology is based on prototype analysis to select the most
advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of
designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE systems. In
special part the numerical modeling and statistical analysis is used to process
experimental data.
Practical value of the work is to identify the patterns of fatigue cracks growth
and development in traditional aviation aluminum alloys in order to predict the limiting
state of the structure.
The materials of the qualification work can be used in the aviation industry and
educational process of aviation specialties. Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці вантажного літака для середньомагістральних авіаліній з можливістю транспортування великих/негабаритних вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також аналіз закономірностей росту втомних тріщин у навантажених конструктивних елементах крила та фюзеляжу. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, комп’ютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, чисельного моделювання і статистичного аналізу експериментальних даних. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає у виявленні закономірностей росту і розвитку втомних тріщин у традиційних авіаційних алюмінієвих сплавах з метою передбачення та прогнозування граничного стану конструкції. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64331 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ASF_2024_134_SolinDA.pdf | Bachelor Thesis | 3.13 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.