Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64320
Название: SMM-маркетинг та соціальні медіа як інструмент просування підприємств індустрії гостинності та туризму
Авторы: Лєбєдєва, Ольга Олексіївна
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
SMM-маркетинг
маркетинг в туризмі
соціальні медіа
просування в соцмережах
Дата публикации: июн-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Лєбєдєва О.О. SMM-маркетинг та соціальні медіа як інструмент просування підприємств індустрії гостинності та туризму. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм і рекреація". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - 79 с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломна робота є підсумком вивчення та аналізу використання соціальних медіа в галузі гостинності та туризму як інструмента просування та залучення клієнтів. Досліджено сучасні тенденції використання соціальних медіа в галузі, зокрема визначити популярні платформи, типи контенту. Проведено аналіз ефективності різних стратегій та інструментів SMM-маркетингу. Застосовано методи практичного дослідження, такі як анкетування та спостереження, для оцінки впливу соціальних медіа. Розроблено рекомендації для підприємств галузі гостинності та туризму щодо вдосконалення їх стратегій SMM-маркетингу та використання соціальнихмедіа для просування.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. економ. н., доц. Беркова Оксана Петрівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64320
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2024_242_Б_Лєбєдєва.pdf2.48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.