Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64230
Название: Optimization of passenger cabin structural elements of middle range narrow-body airplane
Другие названия: Оптимізація силових елементів пасажирської кабіни середньомагістрального вузькофюзеляжного літака
Авторы: Lanovenko, Alina
Лановенко, Аліна Андріївна
Ключевые слова: preliminary design
cabin layout
center of gravity calculation
floor beam redesigning
strength calculation
аванпроєкт літака
компонування
центрування
перепроектування балки підлоги
розрахунок на міцність
дипломна робота
Дата публикации: июн-2024
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Lanovenko A. Optimization of passenger cabin structural elements of middle range narrow-body airplane. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 78 p.
Краткий осмотр (реферат): This thesis is dedicated to preliminary design of mid-range airplane for transportation of passengers and estimation its flight performances as well as optimization of passenger cabin structural elements. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE and FEM systems. In special part the stress analysis is used to estimate allowable stresses of the structural elements. Practical value of the work is reduced weight of the structure by redesigning a floor beam cross-section that will provide better repair capability and crack resistance. The materials of the bachelor's thesis can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.
Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці аванпроекту пасажирського літака для середньо магістральних авіаліній з можливістю перевезення вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також оптимізація силового елемента пасажирської кабіни. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, розрахунок МКЕ за допомогою пограмного забезпечення. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає в зменшені маси конструкціїi, шляхом проектування нового перерізу балки підлоги, який забезпечить кращу ремонтно здатність та тріщиностійкість. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64230
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2024_134_LanovenkoAA.pdfBachelor Thesis2.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.