Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64173
Назва: Структурні компоненти когнітивного дисонансу в проблемному полі фізичного виховання
Автори: Вржесневський, І.І.
Оргєєва, С.В.
Ракитіна, Т.І.
Ключові слова: фізичне виховання
когнітивний дисонанс
структурні компоненти
людина
ставлення
власне тіло
Дата публікації: 18-чер-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Вржесневський І.І., Оргєєва С.В., Ракитіна Т.І. Структурні компоненти когнітивного дисонансу в проблемному полі фізичного виховання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XV Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - С. 34 - 37.
Короткий огляд (реферат): Як імпульс до тривалої ефективної трудової діяльності сучасному студентові потрібна психологічна підготовка до ключового моменту праці – усвідомлення потреби організму в регулярній, збалансованій руховій активностіна усіх етапах життєвого циклу. Прийнято вважати, що спочатку така потреба, а саме, "кінезофілія", властива людині як природна. Нажаль, в силу причин, що історично і соціально склалися, несвідома реалізація цієї потреби у сучасної молоді автоматично не відбувається і знаходиться у стадії згасання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64173
Розташовується у зібраннях:XV Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14. Структурні компоненти когнітивного дисонансу.pdf365.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.