Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64111
Title: | Соціально-психологічні чинники агресивної поведінки підлітків під час воєнного стану |
Authors: | Бурлака, Дар’я Русланівна |
Keywords: | дипломна робота підлітковий вік агресивність підлітків агресія агресивна поведінка фрустрація самооцінка тривожність |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Бурлака Д.Р. Соціально-психологічні чинники агресивної поведінки підлітків під час воєнного стану. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 46 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі розкрито теоретичний аналіз вивчення соціально- психологічних чинників агресивної поведінки підлітків, зокрема: особливості агресивної поведінки підлітків та особливості психоемоційного стану підлітків під час воєнного стану. Описано експериментальне дослідження специфіки прояву агресивності у підлітків з визначеними особистісними соціально-психологічними характеристиками. Практичне значення роботи полягає в розкритті психоемоційногоу стану підлітків під час воєнного стану. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: канд.психол.н., доцент Злагодух Вікторія Вікторівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64111 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_Бурлака ДР_ПП_053_2024.pdf | Дипломна робота | 999.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.