Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64021
Название: Інструменти та технології віртуальної інтернаціоналізації в освітньому процесі
Другие названия: Tools and Technologies for Virtual Internationalization in the Educational Process
Авторы: Хайдарі, Наталія Ігорівна
Давиденко, Алла Олександрівна
Мірошник, Світлана Олексіївна
Khaidari, Nataliia Ihorivna
Davydenko, Alla Oleksandrivna
Miroshnyk, Svitlana Oleksiivna
Ключевые слова: віртуальна інтернаціоналізація
освітній процес
інструменти
технології
вища освіта
інноваційна діяльність
virtual internationalization
educational process
tools
technologies
higher education
innovative activity
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Хайдарі Н.І., Давиденко А.О., Мірошник С.О. Інструменти та технології віртуальної інтернаціоналізації в освітньому процесі. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 68. Т. 2. С. 16–19.
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена визначенню та аналізу інструментів та технологій віртуальної інтернаціоналізації в освітньому процесі. Встановлено, що інтернаціоналізація вищої освіти – це процес, спрямований на зміцнення глобального виміру в освіті, розширення міжнародних можливостей для студентів, викладачів та закладів освіти. Виокремлено такі інструменти віртуальної інтернаціоналізації в освітній галузі, як-от: віртуальні освітні платформи та системи управління освітнім процесом, що дозволяють студентам віддалено отримувати доступ до освітніх ресурсів, завдань та матеріалів; широкодоступні відкриті онлайн-курси, що забезпечують можливість великої кількості учасників з усього світу навчатися за допомогою відкритих Інтернет-ресурсів; віртуальні конференції та вебінари, що уможливлюють обмін ідеями, презентаціями та дослідженнями між студентами, викладачами та дослідниками в режимі реального часу; спільні віртуальні проекти, що сприяють використанню онлайн-платформ для співпраці між університетами з різних країн; віртуальні обміни студентів, що дозволяють студентам з різних країн взаємодіяти та спільно працювати над дослідженнями, навчатись в інших країнах онлайн; мовні інтерактивні платформи, що спонукають студентів до поглиблення та покращення знань з іноземних мов за допомогою інтерактивних вправ, онлайн-уроків та віртуального спілкування з носіями мови; віртуальні культурні заходи, що передбачають відвідування віртуальних екскурсій, виставок або лекцій. Визначено такі технології віртуальної інтернаціоналізації в освіті, як-от: віртуальна реальність та розширена реальність, що уможливлюють впровадження занять з використанням віртуальної та розширеної реальностей, віртуальних екскурсій та інтерактивних сценаріїв, що дозволяє студентам віртуально взаємодіяти з іншими студентами та викладачами, долати просторові обмеження та долучати до освітнього процесу різноманітні віртуальні елементи; відеоконференції та вебінари, що передбачають застосування платформ для відео конференцій; хмарні технології, що надають можливість збереження та обміну даними, матеріалами та ресурсами в режимі реального часу; аналітика та штучний інтелект, що передбачає індивідуалізацію навчання, адаптацію програм для кожного студента, а також виявлення та аналізу міжнародних тенденцій у сфері освіти; мобільні додатки, що сприяють гнучкості та доступності навчання з будь-якого пристрою та місця знаходження; соціальні мережі, що слугують платформами для обговорення та обміну ідеями з міжнародними колегами, розширюють можливості студентів та викладачів для взаємодії та обміну досвідом; онлайн-інструменти для спільної роботи в синхронному та асинхронному режимі.
The article is devoted to the definition and analysis of tools and technologies for virtual internationalization in the educational process. It has been established that the internationalization of higher education is a process aimed at strengthening the global dimension of education, and expanding international opportunities for students, teachers, and educational institutions. The following tools of virtual internationalization in the educational field have been singled out: virtual educational platforms and educational process management systems that allow students to remotely access educational resources, tasks, and materials; widely available open online courses that provide the opportunity for a large number of participants from all over the world to study using open Internet resources; virtual conferences and webinars that enable the exchange of ideas, presentations, and research between students, teachers, and researchers in real time; joint virtual projects that promote the use of online platforms for cooperation between universities from different countries; virtual student exchanges that allow students from different countries to interact and work together on research, study in other countries online; language learning interactive platforms that encourage students to deepen and improve their knowledge of foreign languages with the help of interactive exercises, online lessons, and virtual communication with native speakers; virtual cultural events that involve visiting virtual tours, exhibitions, or lectures. The following technologies of virtual internationalization in education have been defined: virtual reality and augmented reality that involve the implementation of classes using virtual and augmented reality, virtual tours and interactive scenarios, which allows students to interact virtually with other students and teachers, overcome spatial limitations and join various virtual elements of the educational process; video conferences and webinars that involve the use of platforms for video conferences; cloud technologies that provide the possibility of saving and exchanging data, materials and resources in real time; analytics and artificial intelligence that provide for the individualization of education, the adaptation of programs for each student, as well as the identification and analysis of international trends in the field of education; mobile applications that contribute to the flexibility and accessibility of learning from any device and location; social media that serve as platforms for discussion and exchange of ideas with international colleagues, expand opportunities for students and teachers to interact and share experiences; online tools for collaborative work in synchronous and asynchronous modes.
Описание: БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК: 1. Бабюк Н. П. Аналіз можливостей використання технологій віртуальної реальності в освітньому процесі. Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : матеріали II Всеукр. наук.- тех. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, 29–30 вер. 2022 р. Одеса, 2022. С. 9–11. 2. Бебко С. Інтернаціоналізація та кооперація системи вищої освіти України в умовах глобальних викликів. Науковий вісник Полісся. 2021. № 2 (21). C. 28–38. 3. Заслужена А.А., Сабітова А.П., Донченко В.М. Віртуальна інтернаціоналізація як особлива форма всебічної інтернаціоналізації. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 52, т. 1. С. 21–25. 4. Заслужена А.А., Сабітова А.П., Донченко В.М. Організаційно-управлінські основи процесу віртуальної інтернаціоналізації. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 60. С. 11–15. 5. Інтернаціоналізація вищої освіти. Кафедра маркетингу Хмельницького національного університету. URL: https://mr.khmnu.edu.ua/ internaczionalizacziya/ (дата звернення: 22.02.2024). 6. Інтернаціоналізація вищої освіти в Україні : методичні рекомендації. Горбунова Л. Та ін. ; за ред. І. Степаненко. Київ : ІВО НАПН України, 2016. 158 с. 7. Лещенко Т. О., Жовнір М. М., Юфименко В. Г. Імерсивні технології в мовній освіті: від теорії до практичного впровадження. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 54, т. 2. С. 13–17. 8. Про вищу освіту: Закон України від 27 груд. 2023 р. № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/1556-18#Text (дата звернення: 25.02.2024). 9. Хайдарі Н.І., Мірошник С.О., Орел Т.В. Регіональні пріоритети віртуальної інтернаціоналізації в освітній галузі. Sciences of Europe. 2023. № 129. С. 100–103. 10. Bruhn E. Virtual Internationalization in Higher Education. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ ED610050.pdf (дата звернення: 24.02.2024). 11. Bruhn-Zass E. Virtual Internationalization as a Concept for Campus-Based and Online and Distance Higher Education. URL: https://www.researchgate.net/ publication/364899788_Virtual_Internationalization_ as_a_Concept_for_Campus-Based_and_Online_ and_Distance_Higher_Education (дата звернення: 24.02.2024).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64021
ISSN: ISSN 2663-6085
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdfСтаття150.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.