Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63995
Назва: Гра в навчально-виховному процесі як засіб формування комунікативних навичок дітей у закладі дошкільної освіти
Інші назви: Game in the educational process as a means of forming communication skills of children in a preschool education institution
Автори: Джола, Ольга
Dzhola, Olha
Ключові слова: гра
гармонійний розвиток
освітній процес
game
harmonious development
educational process
Дата публікації: 2023
Видавництво: European Conference
Бібліографічний опис: Джола О. А. Гра в навчально-виховному процесі як засіб формування комунікативних навичок дітей у закладі дошкільної освіти / О. А. Джола // Abstracts of I International Scientific and Practical Conference «Modern methods for the development of science», January 09 – 11, Haifa, Israel, 2023. – Р. 226-229.
Короткий огляд (реферат): Виховання органічно поєднане з процесом навчання дітей, опанування основами наук, багатством національної і світової культури. Єдність навчання, виховання і розвитку забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу. Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вихователем природи вихованців, їх індивідуальних рис і можливостей, поваги до особистості дитини, постійно дбати про її гармонійний розвиток, встановлення взаємин співробітництва у навчально-виховному процесі.
Education is organically combined with the process of teaching children, mastering the basics of science, the wealth of national and world culture. The unity of education, upbringing and development is ensured by the joint efforts of all participants in the educational process. The nature of education should include a deep understanding by the teacher of the nature of students, their individual traits and capabilities, respect for the child's personality, constant care for his harmonious development, establishment of cooperative relationships in the educational process.
Опис: 1. Веселі ігри для розвитку навичок спілкування. https://childdevelop.com.ua/articles/leisure/4639/ 2. Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. Лист МОН № 1/9-362 від 16.07.21 року. http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/83135/ 3. Ігри на розвиток комунікативних навичок дошкільників https://vseosvita.ua/library/igri-na-rozvitok-komunikativnih-navicok-doskilnikiv-140276.html 4. Піроженко Тамара, Хартман Олена, Палієнко Катерина, Павленко Майя. Методичний посібник до парціальної програми з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років «Вчимося жити разом». Київ: Алатон, 2016 – 112 с. 5. Харицька С. В., Колісниченко А. В. Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних доктринах та літературних студіях дизабіліті / С. В. Харицька, А. В. Колісниченко // Актуальні питання гуманітарних наук. – Випуск 47. Том 1– Дрогобич, 2022. – С. 207-213. 6. Харицька С. В., Колісниченко А. В. Проблема адаптації форм виховних заходів до сучасних вимог дистанційного навчання / С. В. Харицька, А. В. Колісниченко // Перспективи та інновації науки Серія: Педагогіка. Психологія. Медицина. – Випуск №8 (13), 2022. – С. 306-315.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63995
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Джола.pdf236.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.