Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63676
Title: Вплив ігрової діяльності на координаційні здібності учнів 1-2 класів із вадами розумового розвитку
Authors: Кузнецова, Л.І.
Заяць, Л.П.
Keywords: вплив
рухливи ігри
координаційні здібності
розвиток
учні
Issue Date: 15-Jun-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кузнецова Л.І., Заяць Л.М. Вплив ігрової діяльності на координаційні здібності учнів 1-2 класів із вадами розумового розвитку // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІV Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - С. 46-48.
Abstract: На сучасному етапі розвитку світової спільноти життєдіяльність осіб з проблемами у розумовому розвитку розглядається не ізольовано, а в реальному зіткненні і взаємодії з різними соціальними інститутами і соціальним середовищем. Виходячи з цього, можна сказати, що один з принципів вітчизняної педагогіки - "забезпечення всебічного і гармонійного розвитку особистості", висловлює прагнення суспільства до задоволення потреб осіб мають порушення в розвитку, не тільки в корекції існуючих дефектів, вихованні та освіті, а й у соціальній адаптації.
Description: 1. Круцевич Т.Ю. Теорія і методика фізичного виховання: підруч. для студ. вузів фіз. виховання і спорту: у 2 т. / за ред. Т.Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2017. Т.2. – 368 с. 2. Ростомашвили Л. Н. Формирование игровой деятельности у детей младшего школьного возраста со сложными нарушениями в развитии / Л. Н. Ростомашвили / Адаптивная физическая культура: Ежеквартальный периодический журнал. – С-Пб., 2012. – № 3(51). – С. 28-30. 3. Шапкова Л.В. Подвиждные игры для детей с нарушением в развитии / Под ред. Л.В. Шапковой. – СПб.: Детство-Пресс, 2001. – 160 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63676
Appears in Collections:XIV Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти» (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.