Екологічні аспекти розвитку аеропортів
No Thumbnail Available
Date
2024-04-02
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Аеропорти є джерелами агресивних впливів на навколишнє середовище. Серед
основних проблем негативного впливу – забруднення повітря, ґрунтів, водних об‘єктів;
шумове забруднення; нераціональне планування та організація землекористування;
перевезення небезпечних і радіоактивних речовин тощо.
Мета роботи – дослідити складові негативного впливу діяльності аеропортів;
визначити відповідні заходи щодо зменшення їх впливу на навколишнє середовище.
Були вивчені та проаналізовані законодавчі та нормативні акти;
опрацьована наукова та спеціальна література. Особлива увага приділена світовому
досвіду декарбонізації діяльності аеропортів.
Description
1. Захист навколишнього середовища // Державна авіаційна служба України : веб-
сайт. URL: http://surl.li/rvfxg (дата звернення 21.03.2024)
2. Strelkova G. G., Agieieva G. M. Analysis of implementing the ISO 50001:2011
standard in aviation segment of transport economy sector. Вісник Національного університету
"Львівська політехніка". 2014. ғ 799. С. 122-128. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.4711013
3. Агєєва Г. М. Декарбонізація діяльності аеропортів. Проблеми розвитку
міського середовища. 2019. ғ1 (22). С. 16-32. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.3893827
4. Ковальчук І. Аеропорт та екологія: поєднати непоєднуване // Екологія та
навколишнє середовище : веб-сайт. URL: http://surl.li/drwet (дата звернення 21.03.2024)
5. Тимочко Т. В. Екологічні проблеми транспортної галузі: погляд
громадськості // Всеукраїнська екологічна ліга: веб-сайт. URL: http://surl.li/aksnd (дата
звернення 21.03.2024).
Keywords
аеропорт, довкілля, екологія, зменшення викидів
Citation
Махмет К. Екологічні аспекти розвитку аеропортів // Політ. Сучасні проблеми науки. Розвиток інфраструктури авіаційного транспорту : тези доповідей ХХІV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 2-5 квітня 2024 р. Київ: НАУ, 2024. С. 38-39.