Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Title: Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості
Authors: Мамай, Богдан
Keywords: якість послуг авіакомпанії
конкурентоспроможність
авіакомпанія
продукція
якість
Issue Date: 7-Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мамай Б. Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості // Тези доповідей ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «POLIT. Challenges of science today», м.Київ. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023.
Abstract: У роботі розраховано та порівняно оцінювання інтегральних показників якості послуг трьох авіакомпаній. Так як конкуренція між авіакомпаніями завжди на високому рівні, але авіакомпанії не можуть збільшувати або сильно зменшувати тарифи на білети, тому вони змушені змінювати пріоритети і переорієнтувати свою діяльність з урахуванням диференційованого підходу до якості своєї продукції та шукати інші рішення.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Appears in Collections:Політ. Контроль якості, сучасні матеріали та триботехнології в машинобудуванні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мамай_Б_М - Богдан Мамай.pdfТези конференції Мамай Богдан698.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.