Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63405
Назва: Управління маркетинговою політикою
Автори: Мітряхін, Роман
Ключові слова: дипломна робота
маркетинг
маркетингова діяльність
управління
маркетингова політика
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
Дата публікації: 27-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Мітряхін Р. Управління маркетинговою політикою. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 89 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу управління маркетинговою політикою підприємства. Об’єкт дослідження – процеси управління маркетинговою політикою підприємства, які були досліджені та реалізовані на ТОВ «КОВБАСНИЙ СВІТ». Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичного інструментарію управління маркетинговою політикою підприємства. Методи дослідження: порівняння, індексний, балансовий, економікоматематичний, аналізу і синтезу, індукції та дедукції, економіко-статистичний, аналітичний і структурно-логічний, графічний, монографічний
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к.е.н. Школенко О.Б.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63405
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2023_076_Магістр_Мітряхін.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.