Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63398
Назва: Formation of foreign language communicative competence of future aviation specialists in teaching higher mathematics
Інші назви: Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх авіафахівців у педагогічно-математичній діяльності
Автори: Trofymenko, Viktoriya Igorivna
Yaschuk, Olesya Petryvna
Трофименко, Вікторія Ігорівна
Ящук, Олеся Петрівна
Ключові слова: communicative competence
higher mathematics
aviation specialists
language professional training
комунікативна компетентність
вища математика
авіаційні спеціалісти
професійна підготовка
Дата публікації: 2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Trofymenko V. I., Yaschuk O. P. Formation of foreign language communicative competence of future aviation specialists in teaching higher mathematics // IX International science and practice conference "Мodern trends of foreign language professional training of future specialists of non-language specialties in a multicultural space". June 02, 2023.: theses add. - NAU, 2023. - p. 163-169.
Короткий огляд (реферат): It should be noted that in order to form the foreign language communicative competence of future aviation specialists in teaching higher mathematics, it is advisable to combine such components as: information and communication support of the course, further integration of mathematics with the cycle of professional disciplines, and increasing the effectiveness of students' independent work.
Для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх авіафахівців у викладанні вищої математики доцільно поєднати такі компоненти, як: інформаційно-комунікаційне забезпечення курсу, подальша інтеграція математики з циклом фахових дисциплін, інформаційно-комунікативне забезпечення курсу, подальша інтеграція математики з циклом фахових дисциплін. , підвищення ефективності самостійної роботи студентів.
Опис: 1. Бех І.Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу у педагогіці.— К.: Виховання і культура №12 (17,18)–2009 р.— С.5–7. 2.Вембер В.П., Бучинська Д.Л. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі // Освітологічний дискурс, 2016, № 1 (13). С. 19-29. 3.Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування базових професійних компетентностей у майбутніх фахівців технічних спеціальностей : дис. доктора наук : 13.00.04. К., 2008. 274 с. 4.Жалдак М.І. „Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики.” // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. Зб. наук. праць/ Редкол. – К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова. – Випуск 7. – 2003. - 263с. 5. Кудзіновська І., Трофименко В. Використання візуальних технічних засобів для дистанційного навчання математичних дисциплін // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІI: Якісні дослідження для покращення життя людини: XIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квітня 2022 р.: тези доп. – Конін – Ужгород – Перемишль: Посвіт, 2022. – С. 59-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63398
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Трофименко В., Ящук О..pdfТрофименко Ящук Тези 2023107.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.