Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63365
Назва: Чат-бот в Telegram з оптимізації взаємодії з клієнтами в інтернет-магазині меблів
Інші назви: Chatbot in Telegram to optimize interaction with customers in an online furniture store
Автори: Білоус, Максим Валерійович
Bilous, Maksym
Ключові слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
чат-бот
chat bot
прототип
prototype
Дата публікації: 28-лют-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Білоус М. В. Чат-бот в Telegram з оптимізації взаємодії з клієнтами в інтернет-магазині меблів. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 62 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному інформаційному суспільстві, де технології та цифрові платформи стають невід'ємною частиною повсякденного життя, чат-боти виділяються як потужний інструмент для оптимізації взаємодії між користувачами та бізнес-середовищем. Наприклад, у сфері інтернет-торгівлі, обслуговування клієнтів та надання інформації, чат-боти ефективно справляються з роллю віртуальних асистентів, пропонуючи швидкий та зручний спосіб спілкування. Дана робота присвячена аналізу предметної галузі та розробці чат-бота в контексті інтернет-магазину меблів. Завдання дослідження полягає у виявленні основних трендів, проблем та потреб користувачів у даній галузі, а також у пропозиції концепції та реалізації чат-бота, спроектованого для оптимізації процесів взаємодії з клієнтами. Об’єкт розробки – чат - бот для інтернет - магазину меблів. Мета роботи – покращення взаємодії між магазином та покупцем шляхом користування чат-ботом.
In today's information society, where technology and digital platforms are becoming an integral part of everyday life, chatbots stand out as a powerful tool for optimizing interaction between users and the business environment. For example, in the field of online commerce, customer service and information provision, chatbots effectively cope with the role of virtual assistants, offering a quick and convenient way of communication. This work is devoted to the analysis of the subject area and the development of a chatbot in the context of an online furniture store. The task of the research is to identify the main trends, problems and needs of users in this field, as well as to propose the concept and implementation of a chatbot designed to optimize the processes of interaction with customers. The object of development is a chat bot for an online furniture store. The purpose of the work is to improve the interaction between the store and the buyer by using a chatbot.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: к.т.н доцент Задонцев Юрій Вікторович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63365
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білоус М.В. ПІ-501Бз.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.