Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63331
Назва: Комунікативний вимір сучасної корпоративної культури
Автори: Остапчук, Юрій Васильович
Ключові слова: культура
цінності
корпоративна культура
корпоративні цінності
комунікативний дискурс
корпоративні комунікації
кваліфікаційна робота
Дата публікації: 8-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Остапчук Ю.В. Комунікативний вимір сучасної корпоративної культури. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спеціальності «Філософія».- НАУ. Київ. 2023 р. - 88 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: виявити особливості впливу комунікативних процесів на корпоративну культуру. У роботі окреслено теоретико–методологічні засади дослідження корпоративної культури як об’єкта філософії комунікації; виявлено нормативно-ціннісну природу корпоративної культури організації; встановлено місце комунікативних моделей у структурі корпоративної культури; конкретизовано фактори, що впливають на трансформацію комунікативних засад сучасної корпоративної культури.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магистр», галузь знань: 03 Гуманітарні науки, спеціальність 033 «Філософія», освітньо-професійна програма «Філософія комунікації». Керівник: кандидат філософських наук, доцент Пода Тетяна Анатоліївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63331
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Остапчук.pdf626.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.