Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, В. В.-
dc.contributor.authorІванова, М.-
dc.contributor.authorIvanova, V.-
dc.contributor.authorIvanova, О.-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:47:47Z-
dc.date.available2024-04-19T06:47:47Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationІванова В. В., Іванова О. М. Стратегічна роль знань в креативному управлінні підприємствами // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 75-77uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63171-
dc.description.abstractСвітова економіка переходить на якісно новий рівень свого розвитку, оскільки забезпечення конкурентоспроможності національних економік все більше залежить від такого нематеріального фактору як знання, а також здатності до його накопичення та використання разом із природними та матеріальними ресурсами для створення економічних благ. Види економічної діяльності, які «насичені знаннями», у провідних країнах стають основним показником рівня розвитку, там активно відбувається процес трансферу технологій, зокрема завдяки патентній системі.uk_UA
dc.description.abstractThe world economy is moving to a qualitatively new level of its development, as ensuring the competitiveness of national economies is increasing depends on such an intangible factor as knowledge, as well as the ability to accumulate and use it together with natural and material resources to create economic benefits. Types of economic activity that are "saturated knowledge", in the leading countries are becoming the main indicator of the level of development, there the process of technology transfer is actively taking place, in particular thanks to the patent system system.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectкреативне управлінняuk_UA
dc.subjectцифрова інформаційна технологіяuk_UA
dc.subjectінтелектуальний бізнесuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectcreative managementuk_UA
dc.subjectdigital information technologyuk_UA
dc.subjectintellectual businessuk_UA
dc.titleСтратегічна роль знань в креативному управлінні підприємствамиuk_UA
dc.title.alternativeThe strategic role of knowledge in the creative management of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова В. В.,Іванова О. М.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.