Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63148
Title: Психологічні особливості формування синдрому емоційного вигорання в професійній діяльності педагогічних працівників
Authors: Батрак, Олег Григорович
Підгорний, Богдан
Keywords: стрес
емоційне вигорання
педагогічна діяльність
ефективність роботи
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Батрак О. Г., Бідгорний Б. Психологічні особливості формування синдрому емоційного вигорання в професійній діяльності педагогічних працівників // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. с.132-133
Abstract: В сучасному світі, де педагогічна діяльність вимагає від педагогів постійної енергії, емоційного інвестування та високого рівня взаємодії зі студентами або учнями, психологічне виснаження, відоме як "синдром емоційного вигорання", стає актуальною проблемою. Педагогічні працівники, знаходячись в постійному контакті з іншими людьми та займаючись важливою місією формування майбутнього суспільства, стикаються з високим рівнем стресу, емоційного напруження та перевантаження. У цьому контексті вивчення психологічних особливостей формування синдрому емоційного вигорання у педагогічних працівників має велике значення для забезпечення їхнього психологічного здоров'я та ефективності професійної діяльності.
Description: 1. Michael Obregon, Jessica Luo, Jarod Shelton? Terri Blevins and Martin MacDowell: Assessment of burnout in medical students using the Maslach Burnout Inventory-Student Survey: a crosssectional data analysis, Obregon et al. BMC Medical Education (2020) 20:376, https://doi.org/10.1186/s12909-020-02274-3.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63148
Appears in Collections:Політ. Управління людським фактором

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підгорний_Батрак Політ_2024.pdf253.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.