Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62596
Назва: Розвиток електронної торгівлі в умовах цифрової трансформації економіки
Автори: Бугріменко, Роман Михайлович
Ключові слова: електронна торгівля
розвито
маркетин
нтернет-бізнес
підприємство.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бугріменко Р.М. Розвиток електронної торгівлі в умовах цифрової трансформації економіки // Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика». – К.: НАУ, 2023. – С.56-58.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні, підприємства торгівлі найбільше підпадають до впливусучасних інформаційних технологій. Роздрібні торговці використовують мережу інтернет для надання безперервної інформації, послуг і сервісної підтримки, створення позитивної взаємодії з потенційними споживачами як основи для відносин на довгострокову перспективу, сприяння довгостроковому співробітництву на взаємних та вигідних умовах, а також для розробки стратегій маркетингової взаємодії з підприємствами.
Опис: 1. Бугріменко Р.М. Особливості формування нового ринкового простору на вітчизняному споживчому ринку. Бізнес Інформ. 2019. №1. C. 241-248. 2. Чорна М.В. Стратегія взаємодії підприємств роздрібної торгівлі з постачальниками. Ефективна економіка. 2010. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=337 (дата звернення: 10.11.2023). 3. Глесс Р., Лейкерт Б. Торгівля 4.0. Цифрова революція в торгівлі : стратегії, технології, трансформація. Київ, 2018. 346 с
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62596
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56 Бугріменко.pdfТези1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.