Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62567
Назва: Управління взаємодією з клієнтами логістичної компанії в електронному середовищі
Інші назви: Customer relationship management of a logistics company in an electronic environment
Автори: Сидоришина, Валерія Сергіївна
Sydoryshyna, Valeriia
Ключові слова: кваліфікаційна робота
CRM-система
бізнес-процес
управління взаємодією з клієнтами
інформаційні процеси
економічний ефект від впровадження
qualification work
CRM-system
business process
customer relationship management
information processes
economic effect of implementation
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Сидоришина В.С. Управління взаємодією з клієнтами логістичної компанії в електронному середовищі. Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП «Логістика». Національний авіаційний університет. Київ, 2024. 78 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади управління взаємодією з клієнтами логістичної компанії в електронному середовищі. Досліджено існуючу CRM систему. Проаналізовано систему взаємодії з клієнтами в компанії MMM Express. В результаті дослідження було розроблено пропозицію щодо впровадження нової CRM системи для взаємодії з клієнтами в компанії MMM Express в електронному середовищі. Основною метою цього проекту є розробка та вдосконалення CRM системи, яка дозволить принести компанії значні економічні вигоди за рахунок збільшення продажів, зниження витрат і підвищення продуктивності праці працівників. Рекомендується використовувати матеріали даної кваліфікаційної роботи під час проведення наукових досліджень, в процесі навчання та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.
The qualification work investigates the theoretical foundations of customer relationship management of a logistics company in the electronic environment. The existing CRM system is studied. The system of interaction with customers in the company MMM Express is analyzed. As a result of the study, a proposal was developed for the implementation of a new CRM system for customer interaction in the company MMM Express in the electronic environment. The main goal of this project is to develop and improve the CRM system, which will bring significant economic benefits to the company by increasing sales, reducing costs and increasing employee productivity. It is recommended to use the materials of this qualification work during scientific research, in the process of training and in the practical activities of specialists in logistics departments.
Опис: Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доц. Карпунь О.В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62567
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ННІНО_2024_073.3_Сидоришина.pdf2.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.