Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62522
Назва: Strategic management of automobile dealership center distribution channels
Інші назви: Стратегічне управління каналами дистрибуції автомобільного дилера
Автори: Onisimchuk, Mariia
Онісімчук, Марія Василівна
Ключові слова: qualification work
logistics
distribution channels
car dealership
distribution channel management
automation of distribution
кваліфікаційна робота
логістика
канали дистрибуції
автомобільні дилери
управління каналами дистрибуції
автоматизація дистрибуції
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Onisimchuk M. V. Strategic management of automobile dealership center distribution channels. - Thesis for the Master's degree in "Management". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 103 p.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the research is to study the theoretical foundations and problems of managing distribution channels in car dealership companies and to develop project recommendations for strategic management of spare parts procurement system in the logistics channels of the car dealership. The subject of the investigation is the reengineering of logistics processes in distribution chains of the car dealership company «Toyota Center Kyiv Avtosamit ». The object of the research is the logistics processes in distribution chains of the car dealership company «Toyota Center Kyiv Avtosamit ». Methods of research are scientific inquiry, empirical, analysis and synthesis, modeling, expert assessments, extrapolation of time series. Materials of the thesis are recommended for use during scientific research, in the educational process and in the practical work of specialists of logistics departments.
Метою дослідження є дослідження теоретичних засад і проблем управління каналами збуту в автосалонах та розробка проєктних рекомендацій щодо стратегічного управління системою закупівель запасних частин у логістичних каналах автосалону. Предметом дослідження є реінжиніринг логістичних процесів у дистриб’юторських мережах автодилерської компанії «Тойота Центр Київ Автосаміт». Об’єктом дослідження є логістичні процеси в дистриб’юторських мережах автодилерської компанії «Тойота Центр Київ Автосаміт». Методи дослідження: науково-дослідний, емпіричний, аналіз і синтез, моделювання, експертні оцінки, екстраполяція часових рядів. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендовано для використання під час наукових досліджень, у навчальному процесі та практичній роботі спеціалістів кафедр логістики.
Опис: Робота публікується згідно з наказои Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету". Керівник проєкту: к.е.н., доц. Молчанова Катерина Михайлівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62522
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Англ_ФТМЛ_2023_073_Онісімчук М.В..pdfКваліфікаційна робота2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.