Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62499
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСидоренко, Владислав Олегович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:49:17Z-
dc.date.available2024-03-01T12:49:17Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationСидоренко В.О. Удосконалення внутрішнього маркетингу персоналу як фактор ділового успіху транснаціональної корпорації. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 118 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62499-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні на основі досвіду проведення ряду економічних реформ, можна сказати, що складне становище ряду компаній в Україні та в глобальних масштабах в значній мірі визначається неефективним менеджментом. В умовах ринкової економіки відбувається безперервна трансформація системи управління організаціями різних сфер та секторів у відповідності до змін умов їх діяльності, які вимагаю більш швидкої реакції на нестабільні ситуації, гнучкої адаптації до нових вимог зовнішнього середовища їх діяльності. Особливо необхідним є використання нових управлінських технологій в найбільш прибуткових та швидко змінних секторах сфери послуг: інформаційному бізнесі, фінансовій сфері, телекомунікаціях, туризмі, індустрії гостинності тощо. Сфера надання хмарних послуг характеризується стабільно мінливими потребами клієнтів, що обумовлює високий ступінь ймовірності їх незадоволеності спектром та якістю послуг, що їх надаються. З іншого боку, перерозподіл часу кожного індивіда, зміна співвідношення робочого та вільного часу в сторону збільшення останнього підвищує попит суспільства на послуги даного характеру в розвинутих країнах із явними ознаками інформаційної економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectвнутрішній маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectділовий успіхuk_UA
dc.subjectтранснаціональна корпораціяuk_UA
dc.subjectінформаційно-телекомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectхмарні сервісиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення внутрішнього маркетингу персоналу як фактор ділового успіху транснаціональної корпораціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сидоренко.pdfДипломна робота2.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.